Strap-ons Skrevet 4. januar 2014 Share Skrevet 4. januar 2014 Hei. Vi har blitt bekreftet som par og ser at vi står som bekreftet par når vi går inn på vår egen profil, men har chattet med flere nå som sier vi IKKE står som bekreftet... Kan dere sjekke opp i det? Det var Cpacwolf som bekreftet oss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 6. januar 2014 Share Skrevet 6. januar 2014 Hei. Jeg kan bekrefte at alt er som det skal være. Alle innstillinger og tillatelser for deres profil er korrekte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strap-ons Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Share Skrevet 6. januar 2014 Takker. Vi står nå som bekreftet par på profilen, men ikke på chatten. Er det innstillinger hos oss som kan forandres på eller er dette noe Admin må gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 6. januar 2014 Share Skrevet 6. januar 2014 Hei strap-ons. Jeg skal se på dette og sender en pm til dere så snart som mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullknapp Skrevet 3. februar 2014 Share Skrevet 3. februar 2014 Hei, vil gjerne bli premium medlemmer vi. Har fått ett annet problem, når vi skriver svar og sender det kommer det ikke frem. Hva kommer det av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 3. februar 2014 Share Skrevet 3. februar 2014 Hei Gullknapp, Jeg skal selvfølgelig aktivere prøveabonnementet deres, så får også dere ubegrenset plass i innboksen. Ha en fortsatt fin dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.