Lasse_vest Skrevet 21. desember 2010 Share Skrevet 21. desember 2010 Vi er et par hvor han er 25 og hun 22. Søker dominant og velutrustet mann for henne i Bergen for julekos;) Du må være singel og hetero. Hun får 100% oppmerksomhet. Hun er slank med blondt hår (opprinnelig rødt), pen og store faste pupper. Har kun hatt trekant en gang før, men siden dette falt i smak vil vi gjerne møte noen på nettet som vi ikke kjenner fra før. Ta gjerne kontakt om du kan passe for oss:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dom32xxl Skrevet 21. desember 2010 Share Skrevet 21. desember 2010 Er en trent og høy dominerende mann på 32 med kjempestake for henne. Er i Bergen til over nyttår. MSN? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_vest Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Share Skrevet 21. desember 2010 Ok, har sendt deg melding... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestlover Skrevet 22. desember 2010 Share Skrevet 22. desember 2010 hei,jeg er en singel mann som er interressert i deres ønske...send gjerne svar om det er noe dere lurer på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigBullBergen Skrevet 27. januar 2011 Share Skrevet 27. januar 2011 Hei Lasse! Litt sent svar ifra meg kansje, men jeg tror jeg kunne passet til dere. Din partner høres veldig deilig ut. Ta dere en tur inn på min profil og se litt på bilder og les. Så sender dere en melding om det passer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joystick Skrevet 28. januar 2011 Share Skrevet 28. januar 2011 Dette høres ikke så verst ut! Jeg er i likhet med resten av gjengen en høy og veltrent mann med et par håndfuller i underbuksen. Klar som et egg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zak262 Skrevet 12. april 2011 Share Skrevet 12. april 2011 Hei Mann på 48 vil gjerne treffe dere. Holder til i Bergen og vi kan møtes på hotel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baitle Skrevet 21. april 2011 Share Skrevet 21. april 2011 hei, holder til i bergensområdet, 25år veltrent. ta gjerne kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.