rogapar30 Skrevet 21. desember 2013 Share Skrevet 21. desember 2013 Hvor får man kjøpt ankelkjede som viser at HW er ledig/fri for "oppdrag" ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogapar30 Skrevet 21. desember 2013 Forfatter Share Skrevet 21. desember 2013 Da har jeg vært å handlet ankelsmykke til min kjære fru. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøya Skrevet 21. desember 2013 Share Skrevet 21. desember 2013 Veldig spent på hvordan smykket ser ut! Lyst å legge ut et bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogapar30 Skrevet 21. desember 2013 Forfatter Share Skrevet 21. desember 2013 Er ikke noe spennende smykke, er egentlig et armbånd med strikk så da kan man også bruke som ankel kjede :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hansanne1 Skrevet 21. desember 2013 Share Skrevet 21. desember 2013 Her er vår :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hansanne1 Skrevet 21. desember 2013 Share Skrevet 21. desember 2013 [ATTACH=CONFIG]14184[/ATTACH] Her er vår :-) Slike kan man kjøpe for noen få kroner i syden. kona gikk med dette i 2 uker uten ett eneste signal fra noen som tok dette signalet.. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostfold123 Skrevet 21. desember 2013 Share Skrevet 21. desember 2013 Hmmm da møtte aldri jeg henne i de 2 ukene hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 21. desember 2013 Share Skrevet 21. desember 2013 Synd hun ikke fikk noe respons. Tror ikke det er så mange som får respons på det, men det er utrolig sexy og se en kvinne med ankellenke. Jeg gir ofte komplimenter når jeg ser en kvinne med det. Bare en liten uskyldig kommentar. Og håper selvfølgelig Frøya får noen kommentarer og komplimenter når hun har på sitt. ¤Tyr¤ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisexmannen Skrevet 25. desember 2013 Share Skrevet 25. desember 2013 Min kone fikk et ankelkjedesmykke til jul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.