HanoghunHedmark Skrevet 13. desember 2013 Share Skrevet 13. desember 2013 Noen som er så rare som oss at de har en fantasi om at han må ta bullen i munnen for å kjenne hvor hard og stor han er i forhold til meg før ydmykelen blir total med å se på at kona har bedre sex enn jeg noen gang har klart å gi henne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
annelise76 Skrevet 16. desember 2013 Share Skrevet 16. desember 2013 En fluffer er en person som holder menn stive mellom opptakene. Å suge en mann for å bli ydmyket er ikke det samme. Kos deg videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanoghunHedmark Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Share Skrevet 16. desember 2013 Takk. Vet godt hva en fluffer er, og vi syns det passet til beskrivelsen slik noenlunde. Men så er ikke vi så pedantiske vi da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
annelise76 Skrevet 17. desember 2013 Share Skrevet 17. desember 2013 Whatever floats your boat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
annelise76 Skrevet 17. desember 2013 Share Skrevet 17. desember 2013 Double post siden man ikke kan edit: Jeg ser ikke hvordan det er pedantisk å være uenig i noe som ikke er korrekt, med mindre du også har en snedig forståelse av det å være en pedant. Noen mennesker ser ikke verden i gråsoner, men kun svart eller hvitt. Kall en spade for en spade og kom deg videre. Ha en fortreffelig kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest tøs1 Skrevet 18. desember 2013 Share Skrevet 18. desember 2013 Rart at det må bli dårlig stemning i en tråd på grunnlag av et "feil" ord valg,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matadormix84 Skrevet 18. desember 2013 Share Skrevet 18. desember 2013 Rart at det må bli dårlig stemning i en tråd på grunnlag av et "feil" ord valg,, skulle til å si det samme... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stemann Skrevet 18. desember 2013 Share Skrevet 18. desember 2013 Disse hersens definisjonene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 18. desember 2013 Share Skrevet 18. desember 2013 Jeg tenner ikke på det nei, men jeg kan skjønne hvorfor du liker det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.