Gjest Dixie Skrevet 11. desember 2013 Share Skrevet 11. desember 2013 Kjendiser er jo laget av kjøtt, blod og tenker sikkert det samme som alle oss andre vanlige dødelige mennesker. Nå fyller Sossen Krogh (sikkert best kjent som hun gamle dama i rullestol gjennom mange år i Hotel Cæsar) 90 år og i forbindelse med dette har VG gjort et portrettintervju med henne. Og jeg tror ikke de fleste av oss vil tro hva som kommer frem. Må si at kjeven åpna seg og forble sånn under store deler av intervjuet Sjekk intervjuet ang "fri sex, kjærlighet og alkohol" her: http://www.vgtv.no/#!id=75489&index=5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest tøs1 Skrevet 11. desember 2013 Share Skrevet 11. desember 2013 Den dama er jo bare rå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strap-ons Skrevet 11. desember 2013 Share Skrevet 11. desember 2013 Ble litt satt ut her ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 12. desember 2013 Share Skrevet 12. desember 2013 jeg har jobbet med henne i flere år på 70 tallet. Ingenting av det hun sa overrasket meg :-) hun var snill og varm og ganske rå samtidig. Både Sossen og Guy var forkjempere for et friere sexliv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 12. desember 2013 Share Skrevet 12. desember 2013 jeg har jobbet med henne i flere år på 70 tallet. Ingenting av det hun sa overrasket meg :-) hun var snill og varm og ganske rå samtidig. Både Sossen og Guy var forkjempere for et friere sexliv. Jeg syns det er helt fantastisk moro at ei dame på den alderen står inne for å ha levd den livsstilen. Det er nok ikke så mange andre på hennes alder som er like åpen om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.