Høy24Oslo Skrevet 7. desember 2013 Share Skrevet 7. desember 2013 Hei Er nyregistrert etter å ha oppdaget denne fantastiske siden, og måtte selvsagt slenge inn en kontaktannonse. Jeg er en 24 år gammel gutt fra Oslo som elsker å utforske seksualiteten min(innen rimelighetens grenser selvsagt) og ønsker å komme i kontakt med enten en dame eller et par for deilig gjensidig nytelse. Jeg er sosialt oppegående og seriøs. Har du/dere avtalt noe med meg kan jeg love at jeg holder dette. Ellers så er jeg 197 høy, veier 90 kg og ser bra ut. Dagene ellers går med på jobb og å holde meg i form, så jeg har en bra kropp også. Jeg er utstyrt med en 18 cm lang og grov penis som kan sprute flere ganger. Bilder har jeg på mail om det skal være noen damer eller par som vil komme i kontakt med meg. Håper på respons på denne primitive annonsen min. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.