gbpar6 Skrevet 2. desember 2013 Share Skrevet 2. desember 2013 Søker en eller flere for treff hjemme hos oss på formiddagen(kl10-11) tirsdag eller onsdag,må være sykdomsfri og renslig da gummi er uff. Kun for å tilfredstille hun.bor 15 min fra hønefoss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoody Skrevet 3. desember 2013 Share Skrevet 3. desember 2013 Onsdag passer bra for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Drammensgutt Skrevet 3. desember 2013 Share Skrevet 3. desember 2013 Onsdag passer bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leifplinstad Skrevet 3. desember 2013 Share Skrevet 3. desember 2013 Har sendt melding, i morgen, onsdag passer bra for meg. Mer utfyllende i pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode_bigutt Skrevet 3. desember 2013 Share Skrevet 3. desember 2013 Onsdag passer for meg også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiagotiks Skrevet 3. desember 2013 Share Skrevet 3. desember 2013 Wednesday is ok for me Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoody Skrevet 4. desember 2013 Share Skrevet 4. desember 2013 Hva skjer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manntrettisyv Skrevet 10. desember 2013 Share Skrevet 10. desember 2013 hei, vil gjerne være med, min kamerat kan også være med, vi bor 15 min fra hønefoss også så vil gjerne komme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manntrettisyv Skrevet 16. desember 2013 Share Skrevet 16. desember 2013 send meg pm så kan jeg/vi komme når som helst:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestfoldkuk Skrevet 4. januar 2014 Share Skrevet 4. januar 2014 Fortsatt aktuelt? Kontakt meg da om dere fortsatt ønsker besøk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.