bgood30 Skrevet 2. desember 2013 Share Skrevet 2. desember 2013 Hei Jeg er en gutt på 33 år som er på utkikk etter en jente i Trondheim. Du må gjerne ha mann, eller kjæreste. I utgangspunktet søker jeg ikke trkant, men han kan gjerne få se bilder elller høre oss på telefon. Men, dett er ikke noe krav. Ta kontakt! Ps-. Ligger bilder av meg på siden min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gutt18 Skrevet 12. desember 2013 Share Skrevet 12. desember 2013 Hei, Jeg tenner veldig på å se på at dama mi blir knullet hardt bakfra, fylt opp av andre menn. Hun er 19 år, men bryr seg ikke om alder, bare utstyret er stort nok, sånn som mitt Beskriv deg selv og hvordan du skulle tatt hun, evt. Hvordan du tror det hadde blitt Det er jeg som har profilen her, så all kontakt går gjennom meg inntil vi bestemmer oss for noe. Sender bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.