Gjest Dixie Skrevet 30. november 2013 Share Skrevet 30. november 2013 Er det noen som skal ut i oslo i kveld? Jeg og et par søte jenter tenker oss ut og det kan jo tenkes det kanskje vil skje noe spennende saker utover kvelden. Jentene er 20 år gamle, søte, trivelige og oppegående. Send meg en melding så kanskje vi møtes for en øl eller fire? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddyready Skrevet 30. november 2013 Share Skrevet 30. november 2013 Tenker meg ut jeg og, kanskje vi sees Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ma6nuss Skrevet 30. november 2013 Share Skrevet 30. november 2013 Skal ut en tur, si gjerne ifra med en melding hvor dere skal. Magnus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 30. november 2013 Share Skrevet 30. november 2013 Jentene som er med er tidligere medlemmer her. Tøs1 og Angie Vi sitter på strømmen og tar et par øl før vi drar ut. Alle er hjertelig velkomne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoody Skrevet 30. november 2013 Share Skrevet 30. november 2013 hvorfor ikke gå ut i Drammen da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 30. november 2013 Share Skrevet 30. november 2013 Fordi vi er i Oslo området Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest tøs1 Skrevet 30. november 2013 Share Skrevet 30. november 2013 Kom igjen a, folkens ;D Nye bekjentskaper er aldri feil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøya Skrevet 30. november 2013 Share Skrevet 30. november 2013 Hadde jeg nå bare værtbi oslo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.