vestfoldslave Skrevet 21. november 2013 Share Skrevet 21. november 2013 hei Jeg skal bo på hotell i Bergen helgen 22-24/11 og søker spennende treff. Jeg er lydig , leken og åpen for det meste. Håper noen har bruk for meg. Jeg er sosial, frisk, leken og har humor. Håper dette blir en spennende helg. Hører gjerne fra deg/dere som ønsker lek med en slave tyren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbiegod Skrevet 23. november 2013 Share Skrevet 23. november 2013 Vet ikke om du fikk denne fra oss, er du ute ettet menn, kvinner eller par? Vi er et par som kan være interessert hvis vi får litt mer info. Mvh R&J Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbiegod Skrevet 23. november 2013 Share Skrevet 23. november 2013 Fint hvis du gir oss en tilbakemelding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.