Noahogmartine Skrevet 17. november 2013 Share Skrevet 17. november 2013 Hei! Gudinna mi på 20 og jeg bor på hotell i Oslo den 1 desember, og leter da etter en som kan ta henne til himmels foran meg. Ligger noen bilder på brukeren vår som har fått god respons, hun er veldig deilig og stiller noen krav. Hun er blond, har normal høyde og medium bryststørrelse, er elegant samt slutty, har et utrolig vakkert ansikt og den deilige, juicy bootyen du ser i XXL magazine. Er du høy (180+), velutstyrt (19cm+), kjekk, trent og dominant er det bare å sende oss en hilsen, så tar vi det derfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnick77x Skrevet 26. november 2013 Share Skrevet 26. november 2013 hei har lyst og bli med. er velutstyrt kjekk og dominant. seriøst lyst til og bli med på dette ta kontakt om jeg er kvalifisert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lak2000 Skrevet 28. november 2013 Share Skrevet 28. november 2013 Hei, oppfyller kravene deres, Send meg pm om dere trenger noe. Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ma6nuss Skrevet 30. november 2013 Share Skrevet 30. november 2013 Hei Jeg er en voksen, kjekk mann, 184cm, med 20cm+. Jeg er frisk og renslig. Har høy utdannelse og lederjobb. Jeg er vant til å være høflig, bestemt og dominant. Jeg ville elske og behandle Martine som en gudinne foran deg, og ta henne til himmels for felles glede og nytelse. Ta kontakt hvis det er av interesse. Magnus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.