par8278 Skrevet 16. november 2013 Share Skrevet 16. november 2013 Hei! Jeg får nå lov til å ut å leke litt jeg også ikveld,etter som min frue nå fylles opp av en for meg ukjent mann! Jeg ønsker å møte ei moden dame som elsker å kose lenge. Gjerne ha meg hele kvelden, som kjeledeggen din. Jeg ser helst at du er en del eldre enn meg, Håper du tar kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
par8278 Skrevet 18. november 2013 Forfatter Share Skrevet 18. november 2013 Kan jo nevnes at også er tilgjengelig av og til fremover nå. Bilder og lignende, tar vi privat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
par8278 Skrevet 18. november 2013 Forfatter Share Skrevet 18. november 2013 Jeg kan gi deg en deilig massasje,og det du ønsker av nytelse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
par8278 Skrevet 18. november 2013 Forfatter Share Skrevet 18. november 2013 Kan også ha med mannen din om du vil. Jeg har erfaring fra swingersklubb og trekanter fra tidligere. Det å bli kjent,vil jeg gjerne ta på PM eller mail/tlf. Jeg øsnker kun seriøse henvendelser. Ser frem til å høre fra deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
par8278 Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Share Skrevet 10. desember 2013 Bumper denne igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.