Gjest Tøs1 Skrevet 15. november 2013 Share Skrevet 15. november 2013 http://www.tv2.no/underholdning/tvinger-forloveden-til-aa-ta-loegndetektortest-hver-dag-4157819.html Ja, jeg skjønner at det er sykt men hvis man ser humoren i det så er det vel ekstremversjonen av female domination? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 16. november 2013 Share Skrevet 16. november 2013 Hahah, jeg måtte le første gang jeg leste artikkelen. Man ser helt tydelig at han ikke er den dominante i forholdet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T2T Skrevet 12. januar 2014 Share Skrevet 12. januar 2014 Lett å se hvem som har makta der. Hun sitter jo med fjernkontrollen i hånda :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norwaycouple Skrevet 12. januar 2014 Share Skrevet 12. januar 2014 Tror ikke jeg hadde orket et slikt forhold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.