Thunder1973 Skrevet 13. november 2013 Share Skrevet 13. november 2013 Lisa gikk til skolen…….der treffer hun på Vaktmesteren, Gymlæreren og diverse andre som tar seg av henne å gir henne det hun aller mest trenger……. Ønsker kun svar fra seriøse mennesker som kan møte senest kl 15 førstkommende lørdag. Krav: Du kommer nydusjet Har med gummi som passer og som du bruker. Alder ikke viktig Ikke overvektig (+5-7kg ok) Du orker mere enn 15 min med hard knulling, du gir deg ikke før hun kommer! (det gjør hun til gangs) Godt/middels utrustet, dvs over 14 i omkrets, 18 lang Du klarer en telefontest med meg Normal oppførsel og tar de hintene som blir gitt fra Onkel og Daddy Bilde av utstyr og gjerne ansikt også, de som bruker bilder som ikke er deres egne og som blir avslørt for det blir sendt hjem for fusk og fanteri med mld hjem…… Lykke til med søknaden, de med bilder blir prioritert først. Hilsen "Onkelen" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder1973 Skrevet 13. november 2013 Forfatter Share Skrevet 13. november 2013 Svar med PM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk73 Skrevet 13. november 2013 Share Skrevet 13. november 2013 Spennende. Kan du fortelle litt om skolepiken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sexelsker Skrevet 13. november 2013 Share Skrevet 13. november 2013 hei, dette høres ut som midt i blinken for meg..... bilde ser du på profilen min.... ellers tar vi resten påtlf...... evt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoody Skrevet 14. november 2013 Share Skrevet 14. november 2013 hei..jeg vil være med ...pm meg for mer info..Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.