bartsimms Skrevet 13. november 2013 Share Skrevet 13. november 2013 Jeg har inngått en liten avtale med en kinky venninne som synes jeg onanerte alt for mye. Jeg har lovet å ikke onanere før hun kommer på visitt neste gang, som er 29. november. Om jeg ikke klarer dette, er det hun som bestemmer straffen, og jeg tror nok ikke det vil bli hyggelig for meg.. Nærmer seg 2 døgn siden jeg har onanert nå, og kjenner allerede at dette kan bli vanskelig å gjennomføre, men skal prøve å finne nok viljestyrke til å gjennomføre. Men jeg har 18 laaange dager igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bartsimms Skrevet 13. november 2013 Forfatter Share Skrevet 13. november 2013 Ja, det blir nok knallhardt. Jeg kjenner allerede at lengselen etter utløsning har gjort seg sterkt gjeldende... Jeg stoler ikke helt på meg selv når jeg er hjemme alene, så da bruker jeg min cb6000. Når jeg er ute blandt folk går det greitt, så da "lufter" jeg junior Og nei du.. Den linken sparer jeg til neste måned.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bartsimms Skrevet 17. november 2013 Forfatter Share Skrevet 17. november 2013 Å herreguuuuud så frustrerende dette er! 133 timer siden forrige gang jeg hadde utløsning nå. Jeg våknet i dag morges av at jeg tørrjukket madrassen, tydeligvis etter en drøm av det hyggelige slaget, men pikken min var innelåst i chastity for øyeblikket. Fant det tryggest å holde den innelåst hele helgen, for å slippe unna fristelser. Veninnen min elsker å høre på hvordan det går med meg. Hun sier jeg har vært bortskjemt med å få lov å komme, og jeg møter ikke mye medfølelse der i gården. Når jeg fortalte om tørrjukkingen i dag morges til henne, fikk jeg bare tilsendt et bilde av henne kun iført strapon, som vi tok på soverommet mitt forrige gang vi møttes. Så sa hun at jeg måtte oppføre meg fint, og at hun måtte kle på seg nå, for hun hadde en "playdate". Så her sitter jeg, litt under 2 uker til neste gang jeg får lov å komme, og veninnen min er ute og koser seg med en annen kinky venn, mens jeg stirrer på bildet hun sendte meg og kjenner frustrasjonen velte gjennom hele kroppen min... Tror jeg får ta meg en kalddusj, og se om det hjelper.. God helg alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bartsimms Skrevet 21. november 2013 Forfatter Share Skrevet 21. november 2013 Nå har jeg vært "tørr" i 240 timer!!! De siste dagene har faktisk gått overraskende greitt. Tror libidoet mitt har gått i dvalemodus. I alle fall frem til jeg skypet med veninnen min nå nettopp. Jeg fortalte henne om hvor flink jeg hadde vært, og hvor mye jeg gledet meg til å treffe henne igjen neste helg. Så kom en liten pause fra hennes side, før hun plutselig knuste planene mine med å si at hun ikke hadde anledning til å komme på besøk neste helg likevel!! Dette var vel det verste hun kunne ha sagt! Jeg dro på ordene, og ville ikke en gang spørre, men jeg måtte jo... så jeg hørte om hun var ledig helgen etter, og det var hun, fra lørdagen av.. Så summa summarum, jeg har nå fått lagt til 8 dager på tiden, og vil da ende opp på 25 dager, eller 600 timer om du vil, uten å komme. Jeg ble tilbudt å komme "for egen hånd" når den opprinnelige tiden var ferdig, men jeg synes at en slik oppgave som dette bør avsluttes med stil, og å avslutte med en stakkarslig runk synes jeg blir litt stusselig, når den opprinnelige planen var en heftig hyggestund med min kinky veninne... Ja, jeg vet dere tenker det, gjorde hun dette med vilje? Jeg tror faktisk ikke det, selv om hun definitivt ser ut til å like situasjonen hun har meg i. Hun virket oppriktig lei seg for at hun ikke kunne komme, og hun tilbød meg jo også å slippe unna med den opprinnelige tiden, så jeg velger å la tvilen komme henne til gode. Og så håper jeg viiiiirkelig at jeg kommer tilbake i den tilstanden jeg har vært i de siste par dagene, for akkurat nå så er frustrasjonen atter en gang på topp! 10 dager innelåst, 15 igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tøs1 Skrevet 22. november 2013 Share Skrevet 22. november 2013 Hei på deg. Må si at jeg blir imponert over viljestyrken og beherskelsen din. Stå på Blir nok verdt det til slutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bartsimms Skrevet 22. november 2013 Forfatter Share Skrevet 22. november 2013 Takk for det. Håper bare jeg klarer å gjennomføre dette... Som sagt, de siste dagene gikk lekende lett, men da denne nye vendingen kom, ble sinnsroen som revet bort.. Jeg våknet i dag med precum dryppende fra chastitybeltet.. Nå skal jeg reise på besøk til noen slektninger i helgen, regner med det blir en god anledning til å roe ned igjen på. God helg alle sammen, og for guds skyld, runk i vei alle dere som har muligheten til det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 22. november 2013 Share Skrevet 22. november 2013 Må si at du imponerer. Jeg har selv aldri klart mer enn 5 dager uten å komme. Så at du har holdt deg så lenge, og har såååååå lenge igjen ( ) er bare beundringsverdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 22. november 2013 Share Skrevet 22. november 2013 Bare ei lita uke igjen nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bartsimms Skrevet 24. november 2013 Forfatter Share Skrevet 24. november 2013 @Dixie: Tusen takk for de gode ordene, slikt varmer og motiverer. Nå er jeg vel etter mine kalkulasjoner akkurat passert halvveis, så jeg trenger all den støtten jeg kan få. Var godt å komme meg bort i helgen. Besøke slektninger, bedre ståkuk-hinder skal man lete lenge etter @TyrogFreia: Hadde det nå bare vært så vél, men det er nok dessverre nærmere to uker.. Om dere sjekker oppdateringen min fra fredag, ser dere hva situasjonen er for øyeblikket.. Ikke akkurat hyggelig for stakkars lillemann, men både eg og junior har omsider klart å innfinne oss med at det er ennå en uke før det blir action på oss. Men uansett, takk for oppmuntringen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bartsimms Skrevet 30. november 2013 Forfatter Share Skrevet 30. november 2013 Argh!! Denne helgen suger!! Jeg tror det er pga at jeg nå egentlig etter den opprinnelige planen skulle være en "fri mann" nå. Men i stedet har jeg en uke til å komme meg gjennom.. Og denne helgen hadde jeg ikke planlagt noe som helst heller. En helg uten planer, har nok typisk betydd mye tid foran PCen med hånden godt plantet rundt lillemann og hyggelige nettsider og videoer på skjermen. Det kan jeg glemme denne helgen.. Jeg passerte 450 timer nettopp, over 18 dager! Opp i all frustrasjonen må jeg tross alt si at jeg er meget fornøyd med at jeg har klart å holde meg på matten så lenge. Veninnen min er opptatt hele helgen, men jeg snakket med henne i sted, og eneste trøsten hun kunne gi meg var at det "kun" var en uke igjen, og så sendte hun meg et bilde av seg selv rett før hun gikk i dusjen, bare for å erte meg ekstra mye. Hun var selvsagt naken på bildet....... Argh! Så frustrert jeg er nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bartsimms Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Share Skrevet 2. desember 2013 Ny milepæl! 500 timer passert! Jeg overlevde helveteshelgen.. såvidt.. En ting er i alle fall sikkert, hadde jeg ikke hatt kukburet som hjelpemiddel, hadde dette gått til helvete for lenge siden. I dag gikk det nesten galt.. har aldri vært så nær ved å komme under hele disse 3 foregående ukene. Jeg kom hjem fra jobb, og gjorde den grove tabben at jeg ikke gikk først ut på badet for å ta på CBen. I stedet satt jeg meg ved PCen for å lese gjennom mail og nyheter. Og derfra var veien kort inn til artikler av det sexy slaget, og før jeg visste ordet av det, hadde venstrehånden allerede løsnet buksen og lurt seg rundt et skaft som er off-limit, og i min nåværende tilstand skal det ikke mye berøring til før det eksploderer, så det var allerede begynt å bygge seg opp idet jeg kom til sans og samling.. Men heldigvis klarte jeg å stoppe i tide, og det bar rett inn på badet for å fengsle junior.. selv om det egentlig ikke var nødvendig (avtalen var at jeg ikke skulle KOMME, og det gjorde jeg heller ikke), fortalte jeg veninnen min om det som skjedde. Hun takket for ærligheten, men sa at jeg likevel fortjente en liten straff for å ha runket. Så uansett hva som skjer videre disse siste dagene, kan jeg regne med at jeg i tillegg vil få en straff på 50 piskeslag med ridepisken... Hva synes dere? Var det retterdig straff? Jeg kom jo tross alt ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 3. desember 2013 Share Skrevet 3. desember 2013 Straff er selvfølgelig på sin plass. Men 50 piskeslag var kanskje litt drøyt. Du lærer vel at du ikke skal friste deg selv da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bartsimms Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Share Skrevet 3. desember 2013 Hehe, hun pleier ikke å ta så veldig hardt i, sikkert fordi at vi switcher, så hun er vel redd for å få igjen med renter Så 50 slag skal jeg nok takle greitt, men det vil nok gjøre vondt likevel. Og kanskje jeg lærte litt ja, for i dag vågde jeg meg ikke nær PCen før jeg hadde satt på meg kukburet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bartsimms Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Share Skrevet 7. desember 2013 Katastrofe! Venninnen min kunne ikke denne helgen heller! Jeg sa til henne at jeg ikke kan vente ennå en uke, men hun følte seg ikke i form, og det ble ikke aktuelt for henne å komme på besøk denne helgen.. Så nå sitter jeg her, fremdeles med kukburet på plass, og lurer på om jeg rett og slett må avslutte dette på egenhånd. Skikkelig nedtur... Det er 614 timer siden jeg kom sist, over 25 døgn.. Jeg burde jo være stolt av egen innsats, men akkurat føles det bare frustrerende antiklimaktisk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest tøs1 Skrevet 7. desember 2013 Share Skrevet 7. desember 2013 Nå synes jeg skikkelig synd på deg. Uff :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 7. desember 2013 Share Skrevet 7. desember 2013 Hadde det vært meg hadde jeg nå runket og spruta ned hele sofaen på trass og tatt i mot all juling og dask med verdighet:) Hehe Hadde rett å slett ikke giddet å vente lenger.... ¤Tyr¤ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bartsimms Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Share Skrevet 7. desember 2013 @tøs1 - Tusen takk @TyrgFrøya - Siden avtalen var til denne helgen, er jeg sånn sett fritatt fra straff om jeg kommer nå. Og ikke faen om jeg klarer en uke til med venting. Det er nummeret før jeg spruter bare jeg ser en jente utendørs nå, så deadline var denne helgen for min del. Og jeg kjenner ingen jenter i området her som det passer å spørre om hjelp til akkurat dette, så jeg må nok ta hånd om det på egenhånd. Å sprute ned sofaen min derimot blir IKKE aktuelt, da jeg må vaske den selv da... Jeg hadde faktisk av kukburet i sted, men fikk meg ikke til å runke, så jeg satte det på igjen. At 25, faktisk snart 26, dager skal bli kronet med et par tak på kuken på egenhånd, føles jo så stusselig Men jeg regner med at jeg fyrer løs i løpet av kvelden, er ingen vei utenom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 7. desember 2013 Share Skrevet 7. desember 2013 Tenkte ikke over at du må vaske sofaen selv. Det er jobb for hunkjønn.... Du skulle hatt noe som tilhører henne som du kunne sprutet ned bare på F.. Hehe Morsomt prosjekt du har hatt, eller har, egentlig... All ære til deg:) Lurer på hvor lenge jeg hadde holdt meg? Helt ærlig har jeg ikke lyst å finne det ut... All ære til deg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bartsimms Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Share Skrevet 7. desember 2013 I kveld sitter jeg i alle fall og ynes at det ikke var verdt det.. Dette skulle jo avsluttes med et fyrverkeri av en teasisessjon, der jeg skulle være bundet fast til sengen og hun skulle pirre og erte meg leeenge, helt til hun omsider skulle la meg komme... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 7. desember 2013 Share Skrevet 7. desember 2013 Jeg hadde uten tvil trappa opp på leiligheten hennes og tvingt henne ned i kneatående og spruta over ansiktet hennes. 25 døgn uten å komme. Da holder ikke "jeg er litt snufsete". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 7. desember 2013 Share Skrevet 7. desember 2013 Knestående skulle det stå. Bruker mobilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bartsimms Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Share Skrevet 7. desember 2013 Hun bor i Stavanger, så det er inne bare en tur til nabolaget det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bartsimms Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Share Skrevet 7. desember 2013 Da var det over, og det ble gjort for egen hånd... Total tid: 25 dager 22 timer 30 min (622,5t) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest tøs1 Skrevet 9. desember 2013 Share Skrevet 9. desember 2013 Du skal ha for innsatsen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.