bralin Skrevet 9. november 2013 Share Skrevet 9. november 2013 Min deilige, kåte, kravstore dame har bestemt at jeg må finne en mann som kan behandle henne ordentlig. En fast elsker som kan gi henne det hun trenger seksuelt. Ved match vil du få henne for deg selv på det planet. Bør være høy, muskuløs og godt utstyrt om det skal være interessant. Hun er 27, og bosatt sentralt på Østlandet. Noen...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gk007 Skrevet 10. november 2013 Share Skrevet 10. november 2013 Jeg er interessert og bor i oslo! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MannOsloN Skrevet 10. november 2013 Share Skrevet 10. november 2013 Hei på dere:) Bor i oslo er lysten på treff nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klarzx Skrevet 11. november 2013 Share Skrevet 11. november 2013 Hei er en kåt kjekk kar på 37 som bor i Gardermoen området. Har ikke særlig mye info på min profil så ta kontakt hvis dere vil så får dere den info'n dere vil ha. Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.