Gjest Tøs1 Skrevet 9. november 2013 Share Skrevet 9. november 2013 Heisann og god lørdagskveld! Jeg og "Dixie" kom plutselig på at det kunne vært gøy å gjøre noe spennende i kveld. Jeg har lenge fantasert om trekant med to menn, men aldri fått oppfylt dette ønsket. Derfor kunne det være gøy å prøve å virkeliggjøre denne fantasien! Jeg skal ha blindfold på hele tiden, og kommer ikke til å se bullen. Menn som ikke har mulighet til å komme til oss (Drammen) i kveld trenger ikke svare. Bilde og telefonsamtale før treff er selvsagt. Håper vi hører fra deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexoslovest Skrevet 9. november 2013 Share Skrevet 9. november 2013 pm sendt håper vi snakkes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøya Skrevet 9. november 2013 Share Skrevet 9. november 2013 Kos dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogapar30 Skrevet 10. november 2013 Share Skrevet 10. november 2013 Vi må få høre hvordan det går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullvestfold Skrevet 10. november 2013 Share Skrevet 10. november 2013 det gikk egentlig veldig bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tøs1 Skrevet 10. november 2013 Share Skrevet 10. november 2013 Trekant-jomfrudommen min er herved tatt! Endelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBigBuskerud Skrevet 10. november 2013 Share Skrevet 10. november 2013 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 10. november 2013 Share Skrevet 10. november 2013 Her snakker vi om litt av en heldiggris. Oppretter en profil, og vips, noen timer senere så blir man med på en trekant i Drammen. ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullvestfold Skrevet 10. november 2013 Share Skrevet 10. november 2013 du misforstår... det var tøs1 som var heldig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 10. november 2013 Share Skrevet 10. november 2013 Liker. ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 10. november 2013 Share Skrevet 10. november 2013 Men for å være helt ærlig, så tror jeg faktisk du misforsto. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullvestfold Skrevet 10. november 2013 Share Skrevet 10. november 2013 detaljer... detaljer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøya Skrevet 10. november 2013 Share Skrevet 10. november 2013 Enig der Manandwife. Er nå bullen som er heldig å få lov å kose seg med jenta! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bullvestfold Skrevet 10. november 2013 Share Skrevet 10. november 2013 Okei da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MannOsloN Skrevet 10. november 2013 Share Skrevet 10. november 2013 (endret) Hei på dere:) Kommer gjerne til Drammen nå inatt:) Ring meg gjerne på ********:J) Endret 10. november 2013 av robert54 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoody Skrevet 11. november 2013 Share Skrevet 11. november 2013 Drammen her..jeg har tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogapar30 Skrevet 11. november 2013 Share Skrevet 11. november 2013 Får vi detaljer? Kanskje noen bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoody Skrevet 19. november 2013 Share Skrevet 19. november 2013 Da sees vi ikveld da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder1973 Skrevet 19. november 2013 Share Skrevet 19. november 2013 He he, den likte jeg bullvestfold som jeg skulle sagt det selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.