nefertitiamonhotep Skrevet 8. november 2013 Share Skrevet 8. november 2013 Etter halvannet års pause. Hun og jeg har vært elskere i mange år. Aldri vært offisielt sammen, men møttes i mørket. Der har vi delt tanker, fantasier og kropp. Det er nok derfor vi ikke kommer bort fra hverandre, vi har vært veldig flinke til å fortelle om våre fantasier, vært åpne og ikke dømmende. Vi har gjennomført mange av våre fantasier, nesten alle som en har virkeligheten overgått fantasien. Hun kan ta en slurk vann og smile lurt. Så setter hun seg over ansiktet mitt og forsiktig åpne seg så det renner varmt inn i munnen min. Hun har en strap-on fordi hun noen ganger vil ta meg bakfra, jeg kan binde henne, erte henne så lenge at hun nesten gråter av å ikke få lov til å få den etterlengtede orgasmen. Hun vet jeg blir utrolig kåt av å høre at hun har vært sammen med andre menn. Hun har i detalj fortalt hvordan hun sjekket opp en beachboy på ei gresk øy en gang og endte opp med å knulle i parken. Hun har fortalt at hun på fest engang bare måtte ha en av guttene der, og hun ble tatt bakfra oppetter veggen i en hotellkorridor. Jeg har blitt nesten gal av kåthet når hun forteller om disse episodene. Jeg har slikket og fantasert om at hun er full av en fremmeds sæd. Noen ganger når jeg slikker henne sier hun -Jeg vet hva du tenker på. Du tenker at jeg er full av sæd, gjør du ikke? En av hennes største fantasier er å gjøre det med en annen jente. Hun har prøvd. Kysset, sugd på pupper og slikket ei jente. Jeg er nesten stolt av henne som har turd det. Vi har ikke truffet hverandre på en stund, nesten 1.5 år, men i sommer sendte hun plutselig en meldingen . Hun skulle ut med sin nye kjæreste og gjorde seg fin for han. Hun sendte meg bilde av at hun var nybarbert og klar til å bli slikket som hun skrev. Hun lovte å sende meg en melding når hun kom hjem. Jeg har aldri vært så kåt før. I de timene det tok kom jeg utallelige ganger. Midt på natten fikk jeg en melding, hun var hjemme igjen. De hadde knullet. Han hadde vært så kåt at de hadde nesten ikke pratet før han hadde kledd av henne, lagt henne på sengen og slikket henne. Med en finger i rumpa hadde det ikke tatt lang tid før hun kom, han er visstnok god til å slikke. Så hadde han knullet henne. Jeg fikk ett bilde av fitta hennes, nyknullet og hoven. -Er du full av sæd spurte jeg. -Ja, den er langt inni meg svarte hun. -Du hadde vel likt å slikket meg nå? Hvorfor skriver jeg om dette? Jo, vi har avtalt å begynne å møtes igjen. Derfor skriver jeg dette, ved å dele dette med dere andre, forteller jeg meg selv hvor heldig jeg er. Jeg har ei sprek, godt trent elskerinne. Som forstår og vet om mine lyster, og som er villig til å sette de ut i virkelighet. Men det er litt uvirkelig at vi møtes, så ved å skrive dette gjør jeg det litt mer virkelig.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nefertitiamonhotep Skrevet 14. november 2013 Forfatter Share Skrevet 14. november 2013 Jez. Vi har nettopp hatt en lang samtale om en episode hun hadde i sommer. Hun hadde ligget ved havet og solt seg, hun og denne nå eks-kjæresten. De hadde blitt varme, badet, varm, salt hud. Hun hadde gått for å dusje, da han hadde kommet inn og knullet henne i dusjen. Ganske så hardt. Jeg har knapt fått sovet, kroppen er i følelsemessig opprør. Noe så vanvittig kåt. Det har tatt meg en god stund å erkjenne, men jeg er virkelig en cuckold-light. Og hun blir kåt av å fortelle om sine knull til meg. Det tar nok ikke lang tid før vi involverer en tredjemann. Ikke en typisk bull, men en som kan knulle henne, ikke være redd for å være nær en mann, og ikke så mye av den derre ydmykelse-greia. Jeg liker å se henne ha det godt, liker å høre om det, og liker at hun knuller andre. Rett og slett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.