Bergensere Skrevet 27. oktober 2013 Share Skrevet 27. oktober 2013 Vi ønsker oss en frisk, frekk og diskré mann som kan treffe oss sånn dann og vann for litt ellevill sex med meg i sentrum. ( jeg er selvsagt damen i forholdet ;-) Vi ønsker at du er i alderen 35-50 og du er stolt eier av sosialt intelligens, humor og gode sexevner.. Gleder oss til å høre fra deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Konepuler Skrevet 27. oktober 2013 Share Skrevet 27. oktober 2013 :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tantum78 Skrevet 28. oktober 2013 Share Skrevet 28. oktober 2013 jeg kan... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeppe Skrevet 28. oktober 2013 Share Skrevet 28. oktober 2013 Hei..jeg er klar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian1415 Skrevet 30. oktober 2013 Share Skrevet 30. oktober 2013 hei dere trigger min interesse og nyskjerrighet så jeg vil gjerne vite mer om dere. og hva dere ser for dere i forkant av et treff...jeg har profil her inne så ta en titt. og ta kontakt hvis dere ble littt nyskjerrig på hvem jeg er.. er ihvertfall online Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boriat Skrevet 10. november 2013 Share Skrevet 10. november 2013 Er en snill og grei kar som de aller fleste er. Ikke ute etter å stresse dere, men klart ute etter eventyr. Jeg er ny her og ikke sikker på om jeg blir og derfor er min profil slank nå. Det betyr ikke at jeg ikke vil dele, så om dere vil så er jeg veldig åpen for en dialog Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekesammenBG Skrevet 18. november 2013 Share Skrevet 18. november 2013 Ta gjerne kontakt, så kan vi se om vi finner på noe moro. ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy66 Skrevet 19. november 2013 Share Skrevet 19. november 2013 Hjerne mage rumpe lår de er intresse till och utforske dig med din man eller utan Kanske en en resa i erotikens himmel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.