Gjest Eugene Skrevet 21. oktober 2013 Share Skrevet 21. oktober 2013 Jeg har gått gjennom flere år med frustrasjon og fornektelse, men har nå innsett realiteten en gang for alle: Jeg kan ikke være en sexgud. Jeg har nå falt på knær og erkjent at det er jeg hører hjemme. Det eneste jeg kan håpe på er å finne ei hotwife som jeg kan elske og tjene, og bringe nytelse til i form av slikking. Knulling får ekte menn ta seg av. Er det noen kvinner her i området som ønsker å prøve ut et forhold? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eugene Skrevet 22. oktober 2013 Share Skrevet 22. oktober 2013 Cuckoldry har vært en pirrende tanke helt siden jeg oppdaget fenomenet, men jeg kunne aldri drømme om, den gangen jeg så min første cuckold-film, at dette skulle ta over hele min psyke. Jeg elsker kontraster. Samspillet mellom det delikate feminine og det barske maskuline. Da jeg begynte å sammenligne meg selv med bulls, så innså jeg smertelig at jeg ikke var en bull. Min er ca. 14 cm. Jeg tok dorulltesten akkurat nå, og den går akkurat gjennom selv om det er trangt. Den kommer såvidt ut på den andre siden. Jeg er ganske god til å tilfredsstille kvinner egentlig, og har knullet jenta til orgasme, men ofte blir det slikkingen og fingringen som er avgjørende for deres orgasme. Alle jentene jeg har ligget med har fått orgasme (siden første gang jeg hadde sex har jeg alltid lagt min ære i å gi jenta orgasme), men jeg skulle å inderlig ønske at jeg hadde en diger kuk som fikk henne til å tale i tunger når jeg pumpet en inn i henne bakfra, eller munnknullet henne langt ned i halsen. Ja, i begynnelsen plaget dette meg på en måte som kan sammenlignes med en slags seksuell tortur. Jeg hadde ikke det som skulle til! Jeg hadde ikke utstyret i orden! Jeg gikk inn en psykologisk krise og måtte ofte ty til alkoholen for å få realitetenes stramme kvelertak til å slakke på grepet en stakket stund. Men så skjedde det ting. Sinnet mitt har i løpet av et par år blitt transformert. Jeg vet ikke om dette er en slags psykisk-biologisk selvforsvarsmekanisme, men jeg tenner nå så sinnsykt på tanken ved å ha ei kåt kone som får besøk i senga hele tiden og får masse varm sæd sprutet opp i fitta si av store kuker. Jeg liker å se damer få så god nytelse at de nesten ikke klarer å ta innover seg hva som skjer med dem. Når det gjelder barn og familie så vet jeg ikke helt om jeg ønsker at jeg skal være faren, eller at hun selv ønsker å bli breedet av sine bulls, noe som er en helt sinnsykt kåtende tanke. Det er jo i ytterste konsekvens dette det handler om. Har fantasert litt om å arrangere breeding-parties i form av orgier der flere kvinner og menn samles for het sex og befruktning, så flere Hotwives, Bulls og cucks kan fødes og føre tradisjonen videre etterhvert som de selv blir fruktbare. Jeg ønsker at min eventuelle fremtidige kone og jeg lever ut denne livsstilen på en diskré måte, og at vi later som at vi er vanlige folk i hverdagslivet (men folk skulle bare visst!). Hvis det er ei nysgjerrig dame som leser dette, så ta gjerne kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.