lille_blomst Skrevet 11. oktober 2013 Share Skrevet 11. oktober 2013 Hei Er det noen her som vet om det er et doggingmiljø på vestlandet? Helst rundt Bergen. Dogget en del for noen år siden da nettsiden "hemmelig" fremdeles eksisterte. Er som sagt en stund siden sist og jeg savner følelsen av å bli knullet av mann etter mann, og å se at det er KØ for å knulle meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_blomst Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Share Skrevet 11. oktober 2013 Viss noen lurer så er jeg jente Skal prøve å få somla meg til å bli bekrefta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruks Skrevet 11. oktober 2013 Share Skrevet 11. oktober 2013 Du er en rå dame Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Betty Blue Skrevet 11. oktober 2013 Share Skrevet 11. oktober 2013 Ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergens28 Skrevet 11. oktober 2013 Share Skrevet 11. oktober 2013 Korsneset er vell brukt endel på sommerstid,men vet noen prøvde og arrangere helt ute ved parkeringen før fortet for litt siden,det er en avsideliggende parkering med lite ferdsel så egner seg vell greit til slikt... Blir gjerne med på dogging,bare å ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_blomst Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Share Skrevet 11. oktober 2013 Da får vi håpe at vi kan få til noe her inne og ikke i "lukkede rom" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergenser Skrevet 12. oktober 2013 Share Skrevet 12. oktober 2013 Tid og sted er eneste jeg trenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Prins_charming Skrevet 12. oktober 2013 Share Skrevet 12. oktober 2013 Det har vært et ganske så vellykket Dogging treff på Kyrkjetangen tidligere i vår/sommer... Da var det vel en 7-8 personer som dukket opp... Varte og rakk i godt og vel en time... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_blomst Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Share Skrevet 15. oktober 2013 Begynner vel å bli for kaldt for utesex nå....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Prins_charming Skrevet 15. oktober 2013 Share Skrevet 15. oktober 2013 Neida... Rart hvor varm i trøyen man blir under en slik seanse ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_blomst Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Share Skrevet 15. oktober 2013 Varm i trøya ja, men har opplevd at kuken ikke vil samarbeide i kulden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Prins_charming Skrevet 15. oktober 2013 Share Skrevet 15. oktober 2013 Da snakker vi kaldt vann da... Litt luftkjøling av stellet har ingen tatt "skade" av hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_blomst Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Share Skrevet 15. oktober 2013 Hmm da var det kanskje jeg som var problemet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrian Skrevet 17. oktober 2013 Share Skrevet 17. oktober 2013 Er litt spennende og opphissende i kulden også da, Så lenge jenta har "noe" varmt på seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_blomst Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter Share Skrevet 17. oktober 2013 Ullvang superundertøy med fransk åpning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrian Skrevet 17. oktober 2013 Share Skrevet 17. oktober 2013 JA! da snakker vi Jeg er med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Betty Blue Skrevet 17. oktober 2013 Share Skrevet 17. oktober 2013 Vi har erfaringer fra Kyrkjetangen og andre steder i Bergen, også om vinteren. Det er deilig å knulle under en kald klar himmel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ING83 Skrevet 19. oktober 2013 Share Skrevet 19. oktober 2013 Jeg har vært med på doggingtreff på Kyrkjetangen og i Fyllingsdalen. Kyrkjetangen funket veldig bra med god parkering og usjenert plass. Hun som stilte på Kyrkjetangen stod i mange timer og tok i mot sykt mange gutter og menn! Stiller mer enn gjerne opp....kulden er ikke noe problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanamann Skrevet 17. november 2013 Share Skrevet 17. november 2013 Hehe, flere som var innom kyrkjetangen Flott sted det... ellers er det jo flusst av turområder med litt avsides lavoer, overbygg osv i hordnesskogen, aboretet, sandsli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenningen Skrevet 21. januar 2014 Share Skrevet 21. januar 2014 (endret) Jeg blir lett med på doggingtreff;)..19 cm.. Utadvendt og klar;)..bare gi en lyd;).. Endret 22. januar 2014 av Norwegianhubby Mail fjernet iht reglement Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_blomst Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Share Skrevet 1. februar 2014 Jeg tror nok jeg må stille meg til disposisjon snart Lengter etter å bli brukt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Prins_charming Skrevet 1. februar 2014 Share Skrevet 1. februar 2014 Høres bra ut Håper jeg får et lite vink når du er klar Kose deg i helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_blomst Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Share Skrevet 1. februar 2014 Legger nok ut her når jeg er klar Kjenner at det ikke kan bli så lenge til!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zak262 Skrevet 4. februar 2014 Share Skrevet 4. februar 2014 Hei lille_blomst. Dette er spennede og jeg håper du snart er klar til å bli brukt. Jeg stiller gjerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HW-Silje Skrevet 1. juli 2014 Share Skrevet 1. juli 2014 Men dere venter på lille_blomst kan jeg informere om at jeg kjenner ei som allerede har dogget 4 ganger på Kyrkjetangen i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.