BuskerudBiPar Skrevet 10. oktober 2013 Share Skrevet 10. oktober 2013 Tittelen sier vel det meste Ønsker hyggelig date i eller rundt Drammen for å bli bedre kjent. Litt mer om meg finner dere i profilen. Mørke venn foretrekkes men ingen absolutt krav. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gk007 Skrevet 10. oktober 2013 Share Skrevet 10. oktober 2013 hva tenker du om en 23 år gammel latino amerikansk mann da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BuskerudBiPar Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Share Skrevet 10. oktober 2013 Alt er jo interessant, bare send oss en melding og fortell oss litt om deg selv (siden profilen din er tom) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest pangea Skrevet 10. oktober 2013 Share Skrevet 10. oktober 2013 Hei, Hyggelig å gjøre nye bekjentskaper Jeg er i Oslo, men mobil. Kom ikke helt fram når det var tenkt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BuskerudBiPar Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Share Skrevet 10. oktober 2013 Vi kan få det til når som helst med litt planlegging Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest pangea Skrevet 10. oktober 2013 Share Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har nok litt "fleksible" dager enn dere, så åpen for forslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mørkhudet Skrevet 13. oktober 2013 Share Skrevet 13. oktober 2013 Jeg stiller opp når som helst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeppe Skrevet 14. oktober 2013 Share Skrevet 14. oktober 2013 Hva med treff på hotel i langesund 16/10... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jayo felony Skrevet 31. oktober 2013 Share Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har tid stort sett hele tida Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Grey Skrevet 2. november 2013 Share Skrevet 2. november 2013 Kjekk og velutstyrt Bull bosatt i Drammen her. Ta kontakt om jeg er verdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoody Skrevet 7. november 2013 Share Skrevet 7. november 2013 Hei ..Jeg er en Mann som bor i Drammen...kontakt meg gjerne om dere har lyst å blir kjent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frekklek Skrevet 7. november 2013 Share Skrevet 7. november 2013 Hei. :-) send meld så sender jeg mobnr. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoody Skrevet 13. november 2013 Share Skrevet 13. november 2013 skal vi treffes ..da kan vi blir kjent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BuskerudBiPar Skrevet 13. november 2013 Forfatter Share Skrevet 13. november 2013 Dama har nå kontakt med flere som hun synes er interessante, så hun leter ikke etter flere akkurat nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.