Gjest Dixie Skrevet 10. oktober 2013 Share Skrevet 10. oktober 2013 Hei! Jeg og min vakre tøs har planer om å oppfylle en av våre fantasier. Nemlig å ha med en ekstra mann i sengehalmen, med andre ord trekant. Alder spiller ingen rolle, men du burde være over omgjengelig og lett å prate med. Utstyret ditt burde være litt over snittet. Planen er at vi møtes i nærheten av Lillestrøm en dag i neste uke for å ta en øl eller to også ser vi ann. Vi gir ingen garanti for sex. Hvis du syns dette kan være noe for deg vil vi gjerne høre fra deg! PS: Hvis profilen din er tom for profiltekst og/eller bilde® kan du like gjerne surfe videre. - Dixie og tøs1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 10. oktober 2013 Share Skrevet 10. oktober 2013 Kan bli med jeg vettu. ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sopranos30 Skrevet 10. oktober 2013 Share Skrevet 10. oktober 2013 Sjekk gjerne ut siden min og send meg en PM:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.