frøya Skrevet 30. september 2013 Share Skrevet 30. september 2013 Hei! Jeg er Frøya, 30 år gammel, blonde krøller og blå øyne. Jeg er gift med en mann som er ganske godt utstyrt og som tilfredsstiller meg i sengen. Men både han og jeg liker at jeg blir knullet av andre menn, deilig å kjenne en annen manns kropp mot min, en fremmed kuk presse seg inn i meg og vite at mannen min blir kåt av det;) Jeg har truffet noen deilige Buller, men ingen som har større kuk enn mannen min... Så ta en titt på profilen min, ser du noe du liker og tror du kan måle deg med mannen min i lengde og omkrets, send meg en pm:) -Frøya- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mørknytelse Skrevet 5. oktober 2013 Share Skrevet 5. oktober 2013 Kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonnybazuka Skrevet 5. oktober 2013 Share Skrevet 5. oktober 2013 mulig det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.