stvg80 Skrevet 27. september 2013 Share Skrevet 27. september 2013 Prøver på nytt med en slik tråd eg:-) Må da være flere av dere damer som reiser i Nordsjøen:)? Selv reiser eg rundt fra nord til sør, på på både rigger og båter. Med tilhørende byer og hoteller:) Noen som kunne tenkt seg litt uskydlig flørt på jobb:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzza Skrevet 27. september 2013 Share Skrevet 27. september 2013 Hiver meg gjerne på denne jeg da.. Utreise fra Ksu, og som kjent er det mange overnattinger i forbindelse med det stedet. Hadde vært kjekt å komme i kontakt med andre som reiser ut derfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stvg80 Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Share Skrevet 5. oktober 2013 bumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stvg80 Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Share Skrevet 10. oktober 2013 Er det virkelig INGEN;)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stvg80 Skrevet 22. november 2013 Forfatter Share Skrevet 22. november 2013 Løfter denne igjen eg.... Er det noen spennende offshore jenter som er medlem her inne:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stvg80 Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Share Skrevet 4. juli 2014 Prøver oss litt igjen:) Noen som melder seg;)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stvg80 Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Share Skrevet 7. mai 2015 Prøve denne en gang til:) Noen som gir seg til kjenne, her eller på pm;)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dame_88 Skrevet 17. juli 2016 Share Skrevet 17. juli 2016 må det være når du er offshore ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.