Parplay Skrevet 5. januar 2010 Share Skrevet 5. januar 2010 Flere bilder kommer, da hun elsker å bli fotografert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hansanne Skrevet 5. januar 2010 Share Skrevet 5. januar 2010 Sexy dame du har :-) skapte reakjon hos meg.. hun er i mine fantasier hvor jeg lar sæden gå dypt inne i henne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 5. januar 2010 Share Skrevet 5. januar 2010 Ikke dårlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oslobull Skrevet 7. januar 2010 Share Skrevet 7. januar 2010 Kjempe flotte bider !! Hun er sexy som bare det !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet 9. januar 2010 Share Skrevet 9. januar 2010 Gud for en deilig jente. Henne skulle jeg gjerne pummpet full av sperm, langt opp i livmoren hennes.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuck_boy66 Skrevet 9. januar 2010 Share Skrevet 9. januar 2010 Utrolig deilig dame... Må være litt av et eventyr å dele henne med andre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parplay Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Share Skrevet 10. januar 2010 Takk for kommentarer...:-)...og tro det heller ei, men hun er faktisk 54! Legger ut flere bilder når jeg får tid. Har noen deilige fra trekant-treff...:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
troenderjohn Skrevet 11. januar 2010 Share Skrevet 11. januar 2010 ..til å se mere av henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Baltzar10 Skrevet 25. februar 2010 Share Skrevet 25. februar 2010 (endret) Härliga bilder , jag vill gärna känna på henne in live. Blir kåt av att se den fina kroppen. Sätt gärna in fler bilder eller skicka till mig. Endret 25. februar 2010 av Nanox Ingen epost på forumet, les regler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cabman Skrevet 4. mars 2010 Share Skrevet 4. mars 2010 (endret) ÅÅÅÅÅ, hun tente meg! vil dere ha kontakt med en erfaren cuckold mann? Har mange kreative ideèr :-) Er 45 år og veletablert og meget "ordentlig" i det offentlige rom :-) Borr i Vestfold- fort gjort å ta ferga over ;-) Edit: fjernet e-post adresse. - Norwegianhubby - moderator Endret 5. mars 2010 av Norwegianhubby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenji123 Skrevet 10. april 2010 Share Skrevet 10. april 2010 jeg fikk helt sjokk når jeg leste at denne nydelige kvinnen var 54 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algauta Skrevet 15. april 2010 Share Skrevet 15. april 2010 Mmmmm...54!! Utrolig deilig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang Skrevet 15. april 2010 Share Skrevet 15. april 2010 Vidunderlig kvinne, rett og slett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liverpoolmighty Skrevet 30. april 2010 Share Skrevet 30. april 2010 Nydelig dame.....Håper hun får all den deilige pikken hun fortjener..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloParet77/78 Skrevet 8. mai 2010 Share Skrevet 8. mai 2010 Ikke dårlig. Deilig at hun liker å bli tatt bilder av da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koseligvenn Skrevet 14. august 2010 Share Skrevet 14. august 2010 Hei på dere parplay, fruen er et fantastisk syn. Hun er rett og slett utrolig sexy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar 91 Skrevet 5. oktober 2010 Share Skrevet 5. oktober 2010 Vis du skulle ønske å se henne med en på 19 så si ifra;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.