Gå til innhold

Ankel kjede høst/ vinter


kaffekokern

Anbefalte innlegg

Ser definitivt den, men samtidig vil nok løsningen med en lang øredobbe og en kort kunne gi mange falske positive. Dvs kvinner som ikke er som oss, men som alikevel pynter seg på den måten. 'Derfor skulle jeg ønske at vi fant et smykke som genuint fortalte hvem vi er og hva vi gjør:)Når jeg først tar på meg ankelkjedet vil jeg jo bli gjenkjent som den jeg er, derfor foreslår jeg at vi utfordrer medlemmene og også finner noe som genint firteller at vi er hotwifer. Var tidligere med i en klubb hvor en gullsmed med samme interesser laget et fantastisk smykke - og det samme må vel være mulig nå. Noe som gjør at de innvidde skjønner, men som for andre bare er pent. Eller om vi finner noe på nett vi alle kan dele og burke - og som bullene skjønner^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sant det du sier Wife, men for meg er litt av moroa at jeg går med lenka mi hele tiden, og vil gjerne det med eventuell ørepynt også. Jeg jobber med barne og unge, og kan ikke gå med for åpenlyse hw-smykker på jobb. Men er jo moro å leke med tanken at noen av foreldrene der jeg jobber eller mennesker jeg møter i butikken, kjenner det igjen å lurer, men ikke vet om jeg er en hw eller ei...;)

Det er jo bare for bullen å gå bort å spørre jentene om de vet hva en lenke eller slik ørepynt kan bety;) Sier de ja er det jo bare å kjøre på, men får du negativt svar er det jo mulig å ro seg vekk med gode komplementer.:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønn meg rett kjære medsøstre:) Er ikke interessert i å gå rundt med hotwife i ørene, men samtidig finne noe genuint som de innvidde kan kjenne igjen og som for andre bare er pen ørepynt. Om noen har et forslag, stiller jeg gjerne opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for omtanken Kalle Ideen er ikke så dum:) . Jeg har ikke lyst til å gå rundt med et blinkende lys på at her kommer en hotwife, samtidig som jeg gjerne vil bli gjenkjent for dem som skjønner koden. Et stort og et lite smykke i hvert sitt øre, er nok for meg noe som jeg ser altfor mange gå med (inklusive meg selv) uten at de er i nærheten av å vite hva det kan bety. Å forvente at en bull skal spørre oss - er derfor kanskje for mye forlangt (vi håper jo at de skal ha mest mellom bena - ikke mellom ørene ;)). Derfor vil jeg gjerne ha en pen ørepynt, som ikke avslører meg for mye, men som samtidig er avslørende nok for de innvidde. Søkte på hotwife earrings bildesøk på google, og ser at det dukker opp 2-3 symboler som går igjen. Enten kjønnssymbolene i hvert sitt øre, i en kombinert versjon, eller spar symbolet (kortet altså). Vi kan også gjøre det enkelt for oss selv ved å bestemme oss for et spesifikt smykke hos Chanti.no, litt ala det kaffekokern foreslo, et langt smykke med kule/perle nederst, men som vi alle bruker. Da kan vi som er aktive her tipse nykommere om dette og bli enige om et spesifikt smykke som kan identifisere oss for bullene :) uten at det er kompromitterende/eler lite pent. Vil jo gjerne bruke smykket så ofte som mulig.

 

Takk for ideen kaffekokern og ser at siden det bare er oss 3 som foreløpig er aktive kvinner (takk for innspill Kalle) på tråden, skal vi kanskje ta oss retten til å velge en ørepynt som vi kan anbefale andre.

 

Har eposten til kaffekokern, så kanskje vi 3 kvinner skal gjøre denne diskusjonen litt privat til vi har funnet svaret? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kalle12

Bare hyggelig wife :) Vi vil jo ha en mulighet til å kjenne dere igjen ute, i alle de fire årstidene, uten at dere må ha Hotwife skrevet i panna :) Venter spent på avtalt ørepynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...