kaffekokern Skrevet 25. september 2013 Share Skrevet 25. september 2013 Hei Hva med å lage et annet tegn nå som det blir kaldt og vi pakker inn anklene Har noen noe forslag så kom med de:) Mitt forslag: kjede ørepynt med kule i enden, skjønner? Har jo ikke lyst til å miste ankel kjede oppmerksomheten nå lissom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wife Skrevet 30. september 2013 Share Skrevet 30. september 2013 Helt enig - Ørepynt med f.eks HW eller annet som idenbtifiserers oss. Gode forslag fra alle designere her inne for oss kvinner som liker å vise oss frem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøya Skrevet 30. september 2013 Share Skrevet 30. september 2013 Hva mer et langt øreanheng i det venstre øret og kun en dobb i det andre? For oss som er litt beskjedne og ikke tør gå med bokstavene;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffekokern Skrevet 30. september 2013 Forfatter Share Skrevet 30. september 2013 Ja, jeg tør heller ikke gå med bokstavene ;/ Men gjerne ditt forslag frøya Ta. En oslo tur snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wife Skrevet 1. oktober 2013 Share Skrevet 1. oktober 2013 Ser definitivt den, men samtidig vil nok løsningen med en lang øredobbe og en kort kunne gi mange falske positive. Dvs kvinner som ikke er som oss, men som alikevel pynter seg på den måten. 'Derfor skulle jeg ønske at vi fant et smykke som genuint fortalte hvem vi er og hva vi gjør:)Når jeg først tar på meg ankelkjedet vil jeg jo bli gjenkjent som den jeg er, derfor foreslår jeg at vi utfordrer medlemmene og også finner noe som genint firteller at vi er hotwifer. Var tidligere med i en klubb hvor en gullsmed med samme interesser laget et fantastisk smykke - og det samme må vel være mulig nå. Noe som gjør at de innvidde skjønner, men som for andre bare er pent. Eller om vi finner noe på nett vi alle kan dele og burke - og som bullene skjønner^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøya Skrevet 1. oktober 2013 Share Skrevet 1. oktober 2013 Veldig sant det du sier Wife, men for meg er litt av moroa at jeg går med lenka mi hele tiden, og vil gjerne det med eventuell ørepynt også. Jeg jobber med barne og unge, og kan ikke gå med for åpenlyse hw-smykker på jobb. Men er jo moro å leke med tanken at noen av foreldrene der jeg jobber eller mennesker jeg møter i butikken, kjenner det igjen å lurer, men ikke vet om jeg er en hw eller ei... Det er jo bare for bullen å gå bort å spørre jentene om de vet hva en lenke eller slik ørepynt kan bety;) Sier de ja er det jo bare å kjøre på, men får du negativt svar er det jo mulig å ro seg vekk med gode komplementer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffekokern Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Share Skrevet 1. oktober 2013 Jeg er nok enig med Frøya. Liker også den spenningens om ligger i å ha noe som KAN forveksles.... Jeg vet i danmark har de den øre pynten som jeg mente. Savner å vise mitt ankel kjede ( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wife Skrevet 3. oktober 2013 Share Skrevet 3. oktober 2013 Skjønn meg rett kjære medsøstre:) Er ikke interessert i å gå rundt med hotwife i ørene, men samtidig finne noe genuint som de innvidde kan kjenne igjen og som for andre bare er pen ørepynt. Om noen har et forslag, stiller jeg gjerne opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kalle12 Skrevet 4. oktober 2013 Share Skrevet 4. oktober 2013 Kan jeg komme med et lite forslag til ørepynt? Tegnet for kvinne i rødt. (hot + wife) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kalle12 Skrevet 4. oktober 2013 Share Skrevet 4. oktober 2013 Som denne: http://www.etsy.com/uk/listing/105863447/female-sign-earrings?ref=sr_gallery_5&ga_includes%5B0%5D=tags&ga_search_query=female+sign&ga_search_type=all&ga_facet=female+sign&ga_includes%5B%5D=tags&ga_view_type=gallery Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wife Skrevet 6. oktober 2013 Share Skrevet 6. oktober 2013 Hei og takk for omtanken Kalle Ideen er ikke så dum:) . Jeg har ikke lyst til å gå rundt med et blinkende lys på at her kommer en hotwife, samtidig som jeg gjerne vil bli gjenkjent for dem som skjønner koden. Et stort og et lite smykke i hvert sitt øre, er nok for meg noe som jeg ser altfor mange gå med (inklusive meg selv) uten at de er i nærheten av å vite hva det kan bety. Å forvente at en bull skal spørre oss - er derfor kanskje for mye forlangt (vi håper jo at de skal ha mest mellom bena - ikke mellom ørene ). Derfor vil jeg gjerne ha en pen ørepynt, som ikke avslører meg for mye, men som samtidig er avslørende nok for de innvidde. Søkte på hotwife earrings bildesøk på google, og ser at det dukker opp 2-3 symboler som går igjen. Enten kjønnssymbolene i hvert sitt øre, i en kombinert versjon, eller spar symbolet (kortet altså). Vi kan også gjøre det enkelt for oss selv ved å bestemme oss for et spesifikt smykke hos Chanti.no, litt ala det kaffekokern foreslo, et langt smykke med kule/perle nederst, men som vi alle bruker. Da kan vi som er aktive her tipse nykommere om dette og bli enige om et spesifikt smykke som kan identifisere oss for bullene uten at det er kompromitterende/eler lite pent. Vil jo gjerne bruke smykket så ofte som mulig. Takk for ideen kaffekokern og ser at siden det bare er oss 3 som foreløpig er aktive kvinner (takk for innspill Kalle) på tråden, skal vi kanskje ta oss retten til å velge en ørepynt som vi kan anbefale andre. Har eposten til kaffekokern, så kanskje vi 3 kvinner skal gjøre denne diskusjonen litt privat til vi har funnet svaret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kalle12 Skrevet 7. oktober 2013 Share Skrevet 7. oktober 2013 Bare hyggelig wife Vi vil jo ha en mulighet til å kjenne dere igjen ute, i alle de fire årstidene, uten at dere må ha Hotwife skrevet i panna Venter spent på avtalt ørepynt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffekokern Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Share Skrevet 10. oktober 2013 Da møtes vi wife så finner vi ut av det, eller vi kan dra å kjøpe det sammen . ( etterpå ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_blomst Skrevet 11. oktober 2013 Share Skrevet 11. oktober 2013 Hvorfor ikke flytte kjedet fra ankelen til håndleddet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_blomst Skrevet 11. oktober 2013 Share Skrevet 11. oktober 2013 Har forresten aldri hørt om ankelkjedet dere snakker om. Kan noen forklare meg hva det går ut på? Skjønner jo at det er et kjennetegn, men hva skjer når du blir gjenkjent med smykket? Jeg er forresten singel jente så jeg går vel ikke inn under hw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøya Skrevet 11. oktober 2013 Share Skrevet 11. oktober 2013 Lille_blomst her er en eldre tråd om ankellenker. Kanskje den gir litt mer klarhet! http://norcuckold.com/showthread.php/2723-Ankellenke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_blomst Skrevet 11. oktober 2013 Share Skrevet 11. oktober 2013 Takk for det Straks mye klokere! Er ikke hw, men kan sånne som meg, som bare liker å bli brukt av fremmede, gå med noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.