Gå til innhold

Bull til kona


creampie

Anbefalte innlegg

Hei! Vi er et seriøst og oppegående par som søker serøs og trofast bull.

Du må like å bli sugd av begge, er du bi og vil dominere oss begge er det noe hun setter pris på ;-)

Normal lengde på utstyret er greit, ekstra tykkelse og stort hode er noe hun setter pris på ;-)

Alder ikke under 40, bosted eller mobil rundt Molde og Kristiansund

Normal oppføsel og utseende. Sykdomsfri og renslig.

Vi venter spent på deg :-)

Pm oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

jeg er en mann på 42 som er regelmessig ute og reiser.

Siden jeg er en del av et etablert swinger miljø der jeg bor prøver jeg å treffe nye spennende mennesker når jeg er ute og reiser.

Jeg vet dette er kansje noe dere vil synes er i raskeste laget og det ber jeg om unnskyldning for.

Kort om meg selv

Jeg er en ganske så normal mann på 42, blond blå øyne. kraftigt bygget

Er skilt og begynte å realisere mange av mine undertrykne ønsker etter det. Endte opp som swinger som jeg stortrives med.

Er interesert i det meste men det som tenner meg er eken og pirringen før puligen starter.

Det å treffe nye ukjente for første gang. Wow

så håper dere vil se på profilen og kansje det er et mikroskopisk sjanse dere vil treffe meg.

Klem sig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...