Gå til innhold

Jente i Vestfold søker bi Dominant mann.

Mystique

Anbefalte innlegg

Hei.

Er ei jente på 26, fra Holmestrand i Vestfold. Søker som overskriften sier, en bi Dominant mann.

Jeg er switch, innenfor BDSM og har to potensielle slaver jeg vurderer for tiden. Vil derfor ha en bifil og Dominant mann, som kan bruke de

sammen med meg. Du vil være min Herre, og jeg vil være deres Domina. Å noen ganger skal vi leke og bruke de sammen, og utnytte oss av de

til cuckold, suging, og lignende. Samtidig som du evt. vil ha mulighet til å ta kommandoen over oss alle tre.

Du må se greit ut, være barbert, ikke for gammel (30-40) og selvfølgelig god venn med såpe og vann. Sykdomsfri og diskresjon er også en selvfølge.

Send meg en melding, om du er interessert. Men noter deg dette: Uten en ordentlig informativ melding, så kan du glemme og få svar. Vi er seriøse, og

krever særiøse svar.

Mvh Mystique

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...