Gå til innhold

Kona bestemmer


fotogal

Anbefalte innlegg

Det er tirsdagskveld og kona arbeider på Pc’en mens jeg sitter i stua og ser på TV, det er en rolig kveld uten noe på Tv eller andre speende ting som skjer. Jeg hører hun bruker tastaturet ivrig og tneker ikke så mye på det. Hun pleier å bruke PC hver dag da facebook er blitt endel av hverdagen til mange nå. Vi har vært gift noen år og har hatt noen stunt innimellom for å live opp hverdagen.

Hun kom innom i stua med en kopp kaffe, smilte lurt til meg og strøk meg over hodet før hun tuslet ut på kjøkken igjen. Hørte hun var litt urolig der ute også trakk hun pusten.

”Du, mannen min, til helga tar jeg en tur til byen, er det greit”

”Ja, det går bra” Ragnhild, ”tenkte du på oss to?” fulgte jeg opp med.

”Næææ, tenkte egentlig bare meg, det blir ikke en jentekveld altså, men en voksenkveld for meg, jeg vil treffe en kompis” kom det lavmelt fra henne.

”OK, er det noe du vil fortelle meg, eller ?” prøvde jeg meg.

”Nei, det får du eventuelt høre om senere, jeg bestemmer vet du” svarte hun.

Ja tenkte jeg, dette kan bli spennende og kjente jeg tente litt bare på hennes dårlig skulte kåte undertone.

 

Uka gikk sent for meg og utpå lørdagen tidlig kveld tenkte jeg at nå hører jeg vel noe fra henne snart, klokka er tross alt ni.

Men så kom hun fra badet, tar en slurk av vinen hun har med seg og gir meg et sugende kyss. ” Takk mannen min for at du ikke spør og ja, jeg skal kose meg om du lurer på det. Du må bare vente på meg” kom det lavt fra henne. Jeg kikker lurt på kona mi. Hun er en deilig liten blond sak, slank, fin rumpe og frekke bryster, hu har fikset på detaljene. Jeg ser at hun har samme sorte neglelakk på fingrene og tærne. Og kjolen, den er sortog glatt. Jeg ser den sorte BH under og en sort truse. Kjolen fremhever de kvinnelige runde formene hennes. Flotte bryster med deilige mørke brystvorter å sette tenne i, myke hofter og flott rumpe som presser stoffet utover. Hun ser at jeg liker det jeg se og smilende trekker hun kjolen sakte og pirrende opp over lårene, opp langt nok til at jeg får se strømpen toppen og at hun bruker hofteholder, den smale blonde stripen med kjønnshår anes gjennom tynne sorte lille trusen, men så slipper hun kjolen ned, prøver å dra den ekstra langt ned men lykkes ikke. Hun snur seg og begynner å trekke kjolen oppover igjen.men stiller seg istedet opp med ryggen mot meg, med rumpa pressende mot underlivet mitt. "Du, ta opp glidlåsen", sier hun og bøyer seg fremover slik at jeg nesten ikke klarer å holde fingrene borte fra den dype hvelvingen brystene lager der de ligger i de sorte BH skålene, ”er du heldig skal du få ta den ned igjen om ikke min facebook venn allerde har gjort jobben for deg” ler hun plutselig. ”Nei, vet du hva mannen min, nå må du kjøre meg til byen slik at jeg ikke kommer for sent til... whatever...” lirer hun lurt av seg.

Hun trakk litt ned i kjolekanten ”Åhhh Tor, den er vel kanskje litt for kort, men passende for kvelden” kommenterte hun selv Hun var vant til å gå i skjørt med en mer "anstendig" lengde siden vi er voksne....En så generøs utringning var heller ikke vanlig i bruk av henne når hun gikk ut, jeg var jo vant til at hun går uten BH hjemme og svinger med brystene Men kjolen, joda den var jo dritlekker den, den lille sorte vi kaller en slik yndig sak, det meste ble jo skult av kåpa ....

Jeg henter stille bilnøkklene og gå mot døra for å svippe henne den 5 minuts bilturen til byen. Jeg kjører henne til en annen mann som skal knulle denne deilige kvinnen slo det meg idet jeg gikk mot bilen. Hun kom etter meg på høye pub til pub hæler. Låste opp, som den gentlemannen jeg er, på henns side først, lukket opp døra og gav tegn til at hun skulle sette seg inn. Brystene hennes falt naturlig mot meg kroppen min når jeg holdt døra åpen og hun gled inn foran meg, mhhh jeg nøt lukten av frisk kvinne. Da jeg så ned på henne når hun satt i fremsetet møtte hun blikket mitt, snudde seg rundt og kikket i baksetet og poengterte, ” Du min kjære, kan du få ryddet bak der til i kveld er du grei” jeg ble tatt litt senga og og svarte omgående som den tjeneren hennes jeg er ”Selvsagt skal jeg gjøre det med en gang jeg kommer tilbake”

Mens jeg kjørte jeg henne til byen, ble det ikke sagt et ord mellom oss, en kunne kjenne forventningene som lå lufta. Da vi kom inn i sentrum så hun på meg mens hun sa ” Sett meg av ved torget og ikke sitt oppe og vent, MEN, ha telefonen med deg, ALLTID” var det eneste hun sa jeg etter å ha kommet frem, før hun svingte seg ut av bilen.

Jeg så den slanke kona mi trippe av gårde nedover mot pub’ene.

Satte bilen i gear og tok en runde rundt i byen for å se på livet før jeg svingte nesa hjemover. Fikk plassert bil og fikk plassert meg i sofaen med smågodt og brus. Jeg lå i sofaen og prøvde å lese i en bok, noe som ikke var så lett å få konsentrert seg m med henne løs i byen da det ”plinget” i telefonen.

Hmm tenkte jeg hjem igjen allerde nå, men det var ikke skrevet noe, det var kun en bildemelding som viste hennes fingre som lå på den sorte trusa. Deilig bilde tenkte jeg, en liten teaser. Det gikk en times tid til og noen sider i boka før det igjen ”plinget” inn i telefonenen, ahhh tenkte jeg, nytt deilig bilde. Denne gang var det er bilde nedover i blusen, jeg ble litt kåt med en gang av downblouse bilde som fremhevet de hvite brystene som lå perfekt og fløtt i den svarte BH’en.

Rett før halv tolv kom en ny ”pling”, jeg åpnet raskt meldingen og jeg kjente det kriblet over dette bilde, det viste igjen trusa, men denne gang var det andre fingre, en manns hånd var det som klodde i fitta hennes, langfingeren var lirket under trusa og tydeligvis var inni henne. Jeg kjente det pirret meg å vite at det faktisk satt en fremmed og hasdde konas fittasaft på fingrene akkurat nå.

Jeg la med ned på sofen igjen og lirket frem pikken mens jeg bladde i bildene på telefonen, klokka ble kvart på tolv da neste ”pling” kom. Ivrig åpnet jeg bilde og det viste hennes hånd som var inni buksa til en kar, tydeligvis så holdt hun rundt noe som ikke kunne misforstås. Herlig, hun runket ham nå, hvem han nå er. Igjen så pirrerer det mer enn det iriiterte. Jeg la meg tilbake i sofaen og fortsatte med å dra rolig i min egen pikk som sakte ble hardere og større, jeg visste jeg ikke måtte la det komme for meg i tilfelle det ble noe på meg senere når sjefen var fornøyd.

Så ”plinget” mobilen igjen, denne gang uten bilde men med tekst.

Kom og hente oss ute på skagen.

Svarte raskt tilbake, Ok, er der om 10 minutter.

På med klærne og ut av døra på noen minutter, kjente jeg var trøtt, men bildene gjorde at hodet ble holdt våkent. Rollen til meg som til tjenstemann var egentlig grei. Jeg likte at hun hadde styring og bestemte. Da jeg kom ned til kaien ble jeg stående med motoren igang og vente. Det gikk endel festglade folk forbi og noen håpte nok også at jeg drev pirattaxi, men de ble nå skuffet. Skulle akkurat til å sende en melding, men hun hadde nok oppdaget meg langs fortauet for hun åpnet døra fremme, bøyde seg inn ved siden av meg, gav meg et raskt kyss på kinnet og sa takk vennen. Hun var raskt uav bilen igjen og lukket opp døren bak, der ramlet hun inn og dro samtidig med seg en mann inn. Fikk så vidt ett hei av ham før hun sa kjør en runde. De satt en smule beruset i baksetet begge to og hun flørtet rimelig heftig. Uten å bry seg om meg kysset hun ham grådig mens hun begynte å stryke ham på lårene og innenfor jakken.

De lente tilbake i setet, og da kona strøk hånden sin oppover låret hans og innenfor jakken så ble det vel som ett startsignal til ham også. Nå visste jeg hvorfor hun hadde kledd seg som hun gjorde, densvarte lille kjolen gjorde at det var enkelt å komme til for ham. Jeg møtte øynene hans i speilet og nikket umerkelig til ham. Han strøk kona over brystene mens hun fortsatte å stryke ham oppover låret, nærmere åpningen i buksa som hun hadde hånda innfor tidligere før de kom. Jeg så i speilet at kåpen hennes var glidd umerkelig opp, de lekre lårene dine vistes, og den ene hånden din lå tilfeldig over kjønnet slik jeg hadde sett det mange gangerer, mykt og strykende. Jeg ser at du lar skjørtet gli litt til siden såpass at han ser at du har ditt sorte undertøy under. Du beholder kontrollen slik jeg har håpet, og du ber meg kort om ikke å kjøre direkte hjem. Ta en runde sier du, vi har ikke dårlig tid. Han ser på deg, beundrer situasjonen. Han virker litt forundret når han treffer blikket mitt i speilet igjen, men avventende.

Har du ventet lenge undrer du, samtidig som du lar jakken gli til side. Hånden lar du ligge over trusa som for å skjule noe du vet han vil se. Nei, sier jeg, jeg kom nettopp, men hadde ikke ventet dette. I speilet ser jeg du lar en hånd gli nedover brystet, mens du ser på ham. Jeg vet hva du tenker idet jeg hører deg si til ham. Len deg tilbake og slapp av, samtidig som du bøyer deg frem, du fikler med beltet hans og drar jylfen ned, lar den hånden gli under trusa og fisker frem den allerde halvstive pikken hans. Deilig, hører jeg deg hviske, spørrende til ham. Sakte lar du hånda di gli over pikken hans mens du bøyer deg ned for å la tungen leke over det kneisende hodet. Du legger deg med ryggen mot seteryggen og hodet ned i fanget hans. Blottende åpen er du etter å ha latt de slanke bena gli langt fra hverandre. Sakte lar du ham gli inn mellom leppene dine og suger ham heftig opp. Jeg prøve å holde blikket på veien samtidig som jeg også vil få med meg det som skjer i baksetet. Hånda hans har glidd inn under kåpa og jeg kan se for meg hvordan han elter puppen din. Jeg ser han strekker seg. Hvordan hånden hans glir under skjørtet ditt, kjenner at du er glatt og varm. Han blir liggende og nyte din behandlig. Mens jeg svinger inn i tunnelen for å komme opp på brua, hører jeg lydene han lager, luften fylles av lukten av sex. Så da vi er over den siste bruen og du setter deg skrevende i sete mens han legger seg ned for å å smake på deg, det lykkes ikke helt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lar deg glir litt lenger ned i sete, også ser jeg han legger seg mellom de skrevende lårene dine og snart hører jeg deg sukke svakt og ser for meg at han har løftet fitta di opp og lagt tunga i den varme og våte fitten din og slikker deg, stikker tungen inn i deg mens du presser kjønnet ditt tungt mot ham, jeg kjenner det rører seg i bukssa mi av den kjente lyden av deg som nyter å bli slikket. Du spredde bena ytterligere, lente deg bakover og skjøv underlivet fram.

Jeg tok sjansen på ett rett stykke av veien med liten fart - snudde meg raskt for å se litt direkte på dem, hun var delvis dekket, men sprekken og tungen hans som ivrig slikket seg oppetter låret syntes tydelig gjennom hårveksten av en tynn landingsstripe av lyst blondt kjønnshår. Jeg klarte ikke å holde ut presset i buksa, slapp ut pikken fra og begynte sakte å runke den stive pikken min med den ledige hånda.

Så så jeg hun dyttet han forsiktig bort og hun snudde seg rundt, hun presset rumpa oppover og stilte seg på kne i setet med en herlig svai i ryggen, slik at han lett kan gli inn i henne bakfra. Han så lystet på det åpne kvinnelige kjønnet som ropte på pikk. Han fikk vridd seg på plass på en måte Jeg så han bøyde seg fremover deg og løftet brystene dine ut av BH’en, og lot brystene velte oppi de ventende hendene hans, kona har utrolige bryster, myke og runde og akkurat nå steinharde stryttende brystvorter. Heldigvis så dekket han ikke utsikten min når han la det enorme lemmet mot fitta hennes, kukhodet presset mot åpningen mens han la en hånd på korsryggen. Før jeg får tid til å tenke så mye glir pikken hans innover i konen min, den støter seg vei inn i den hovne fitta hennes. Full av safter glir han uten motstand dypt inn i henne, jeg ser de ivrige fingrene hennes komme opp og vil hjelpe ham inn, helt inn. Hun gir fra seg et høyt stønn når han bunner inni henne.

Det tente ham tydelig at han visste at jeg var mannen hennes og satt å så på. Han støter nå pikken som et stempel i fitta hennes. Hun virker som hun er i en annen verden nå. Hun snur seg og jeg ser hennes velkjente kåte og slørete blikk, hun møter blikket mitt i ett blaff. De delige brystene duver i takt med hans pumping og han griper nå rundt de deilige duvende brystene hennes, støtene blir ivrigere. Jeg har stoppet på en litt øde streking nå og drar forsikttig i min egen pikk og er redd for å komme selv, noe jeg ikke har lov til av kona, ikke runk til du kommer var beskjeden. Jeg ser han begynner å miste kontrollen, han tar bedre atk is eter og hofter, han spenner bena, rumpeballene hans strammer seg når han tydeligvis fyller kona, min kone, full av hans sæd, hun blir fullt opp slik at det drypper litt nedover bena henns. Hun strammer bena og jeg hører orgasme lyden hennes når hun kommer samtidig med han, hun presser seg bakover mot pikken hun har i seg, vil tydeligvis ha den så langt inn som mulig. De blir liggende stille mens tilfredstillelsen stilner av. Han glinser av fittesaft og sæd når han trekker seg ut, hun smiler til meg. Hun vrir seg rundt og lar han komme inn mellom lårene, tar pikken hans mykt inn mellom hendene og drar ham opp for å smake på ham. Han blir halvt stående på kne men hun lar pikken gli i mellom leppene hennes, hun suger ham tom for sæd før han sakte glir ut

Å se på at han knullet henne gav en herlig tenning som gjør meg klar til vi kommer hjem. Bare tanken på å få overta sin egen kone etter at en annen mann har sprutet henne full av fremmed sæd er utrolig deilig, det gir en skikkelig tilfredstillelse. Hun skulle bare hatt trusa på slik at hun er drivende våt og ferdig smurt til vi kommer oss hjem

Men idag skulle hun ikke hjem for å trekke trusa til side og la den sæddryppende, klisne fitta synke ned på ansiktet mitt, for hun smilte til meg og sa; nå mannen min, er du kåt, var det deilig å se oss knulle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...