OsloAdam Skrevet 26. november 2010 Share Skrevet 26. november 2010 I menyen for innstillinger forsøker jeg nå å endre passordet under "Rediger Passord" til noe jeg har sjanse til å huske, etter at jeg fikk nytt passord tilsendt på mail. Uansett hva jeg putter inn i boksen for "Nytt passord" og i boksen "Bekreft nytt passord", så får jeg opp feilmelding som sier at: "Passordet du skrev inn stemmer ikke overens med ditt gjeldende passord. Vennligst trykk på tilbake knappen, skriv inn korrekt passord og prøv igjen. Ikke glem at passordet er følsomt for StoRe og SMå bokstaver. Har du glemt passord ditt? klikk her" Det er jo for å BYTTE passord jeg gjør det jeg gjør, så hva er det systemet ikke forstår??! Jeg blir jo ikke bedt om å skrive inn mitt nåværende passord noe sted når jeg forsøker å bytte.... Er det rart man blir frustrert! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 26. november 2010 Share Skrevet 26. november 2010 Hei, Da er det nok du som trykker to forskjellige passord siden de ikke stemmer overens. Prøv å lag et passord uten å blande mellom store og små bokstaver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloAdam Skrevet 26. november 2010 Forfatter Share Skrevet 26. november 2010 Nei, selv når jeg skriver passordet i et Word-dokument, merker teksten og limer den inn helt likt i begge boksene så får jeg feilmeldingen ovenfor, så det er nok ikke jeg som har slurvete tastaturfingre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 27. november 2010 Share Skrevet 27. november 2010 Jeg prøvde selv nå å endre passord på min profil, uten noe mer hell enn hva du fikk. Skal se litt nærmere på problemet iløpet av helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 17. desember 2010 Share Skrevet 17. desember 2010 Vi har nå gjort noen oppdateringer av forumet og alle "normale" funksjoner skal nå være i bruk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.