lille_blomst Skrevet 7. september 2013 Share Skrevet 7. september 2013 Jeg er en jente som elsker å bli knulla av først en og så en til og så en til osv Det er fantastisk å føle seg skikkelig brukt. Og det tenner meg noe vannvittig at de mennene som står rundt og venter faktisk venter på å knulle en fitte som allerede har blitt knulla en stund. Guuuuuuud jeg elsker sex!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 7. september 2013 Share Skrevet 7. september 2013 Det var da veldig. Tror nok du vil trives på det forumet her med den innstillinga Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mann1klar Skrevet 7. september 2013 Share Skrevet 7. september 2013 Noen jenter elsker det, og mange menn elsker det. Så, ja - velkomme! Håper du får delt gleden din med meg og flere her inne!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jomoj Skrevet 15. september 2013 Share Skrevet 15. september 2013 Skikkelig kick det der, høres deilig ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrian Skrevet 17. oktober 2013 Share Skrevet 17. oktober 2013 Du høres ut som en spennende jente! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzy Skrevet 31. oktober 2013 Share Skrevet 31. oktober 2013 Er en fantastisk deilig tanke å få bruke deg :-) Gjør det gjerne :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.