Fia Skrevet 29. august 2013 Share Skrevet 29. august 2013 Vi er et par rundt 40 i Bergen som søker en ny lekevenn, med intensjon om at det kan bli et fast vennskap. Vi har allerede en fast elsker som vi er storfornøyd med, men vi synes at tiden er inne for å bli kjent med noen flere. Hvem er vi? Vi er et par som har mange jern i ilden, men når vi har tid og overskudd bruker vi det på spennende sex. Vi elsker trekant hvor hun får to menn og aktiviteter der hun er i sentrum. Hotwife, yes, men det betyr ikke at han er en typisk cuckold. Ikke av den typen som vil ydmykes, men en som liker å dele sin deilige kone. Vi er begge hetero. Hvem er du? Du er en sympatisk og trygg mann. Du bor i Bergensområdet, eller er her såpass ofte at det er sannsynlig at din kalender kan passe med vår. Du er godt utstyrt både oppe og nede. Du stresser ikke. Du røyker ikke. Et ønske/bonus: Er du dominant og erfaren med dom/sub opplegg? Pluss i boken! Hun ønsker spesielt å møte en som på en trygg måte kan ta en bestemt og dominerende rolle ovenfor henne. Til slutt, et tips til alle kåte "søkere" som synes dette høres topp ut: Har du en profil her som forteller litt om deg og noen anonyme bilder som viser litt hvordan du ser ut, er det selvsagt en fordel. Vi må ha et grunnlag for å få et inntrykk av hvem du er. Om du ikke vil poste det her, så må du kunne sende det på mail til oss. Bekreftet profil her av admin (som vi har) er også selvsagt en fordel. Vi gleder oss til å høre fra deg. Send oss en privat melding. Hilsen Finbeck & Fia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tantum78 Skrevet 30. august 2013 Share Skrevet 30. august 2013 Jeg er intrresant for samtale.... du kan sjekke bilde i album min snakker snart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein Skrevet 2. september 2013 Share Skrevet 2. september 2013 Hei, mann fra Bergen 44, klar for dere. Jeg er seriøs, frisk, reflektert og oppegående på alle måter. Håper åm høre mere fre dere, send gjerne mail.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest thomastt357 Skrevet 12. september 2013 Share Skrevet 12. september 2013 Har sendt pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeppe Skrevet 13. september 2013 Share Skrevet 13. september 2013 Hei..er ofte i Bergen bor da på fine hotel...ta kontakt for info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Finbeck & Fia Skrevet 26. oktober 2013 Share Skrevet 26. oktober 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeppe Skrevet 26. oktober 2013 Share Skrevet 26. oktober 2013 Deilig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boriat Skrevet 10. november 2013 Share Skrevet 10. november 2013 Vi kan gjerne snakke om det. Jeg er snill og grei, sympatisk og pålitelig. Er ny her og usikker om profilen min ska bli her, men dere er muligens det jeg søker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.