TyrogFrøya Skrevet 28. august 2013 Share Skrevet 28. august 2013 Tror jeg må sende Frøya ut på vift i helga. så er det en mann/ gutt som har lyst på litt moro med henne så la høre fra deg... Hun har flere bilder på sin egen profil "Frøya" ¤Tyr¤ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Grey Skrevet 29. august 2013 Share Skrevet 29. august 2013 Ja gjerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cartier Skrevet 31. august 2013 Share Skrevet 31. august 2013 Hei Frøya :-) Jeg har veldig lyst til å møte deg på Lørdag. Ses vi ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 31. august 2013 Forfatter Share Skrevet 31. august 2013 Hei Frøya :-) Jeg har veldig lyst til å møte deg på Lørdag. Ses vi ? Heisann. En fordel å ha en profil som forteller noe om deg da, eller en pm der du tar deg tid til å fortelle litt.... Dette er bare ett vennlig hint.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.