bergensparet42 Skrevet 24. august 2013 Share Skrevet 24. august 2013 Vi søker grovt utrustet Bull/Bulls for treff i natt med HW, men selvsagt også for andre dager. Ta kontakt så tar vi det videre derfra. Venter spent :-) BBC er også velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
par_i_vest Skrevet 5. september 2013 Share Skrevet 5. september 2013 Bullen her Vi har vert i kontakt før... om dere ønsker er jeg fortsatt tilgjengelig... Bare send meg en personlig melding så kan vi utveksle bilder e.l på enten mail eller tlf.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
par_i_vest Skrevet 5. september 2013 Share Skrevet 5. september 2013 Er klar jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest thomastt357 Skrevet 11. september 2013 Share Skrevet 11. september 2013 Hei! 181h, veltrent, normalt kjekk og godt utstyrt. Bor i Bergen Håper vi kan ha det gøy:))) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.