Cuckoldcouple Skrevet 15. august 2013 Share Skrevet 15. august 2013 Hei. Vi er et ungt cuckoldpar fra Bergen, som søker stor pikk til henne. Hun er ei frisinnet jente som ønsker å prøve ut trekant med to dominante menn i alderen 37-50. Søker to eller flere menn for et potensielt varig lekeforhold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckoldcouple Skrevet 26. august 2013 Forfatter Share Skrevet 26. august 2013 Seriøse henvendelser fra menn som er interesserte i å prøve å selge seg inn er ganske velkomment. - Henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tantum78 Skrevet 27. august 2013 Share Skrevet 27. august 2013 Jeg er intrressant,og bilderdu kan se i profilen min... nar hun intrressant gi meldinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergenduden Skrevet 28. august 2013 Share Skrevet 28. august 2013 Hei jeg er en seriøs og dominant mann på 42 fra Bergensområdet. Regner med at dere får svar i bøttevis, men er nok mange drømmere og useriøse der ute og. Vil dere vite litt mere om meg så ta kontakt :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanamann Skrevet 29. august 2013 Share Skrevet 29. august 2013 Hehe, må bare vente noen år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergenduden Skrevet 31. august 2013 Share Skrevet 31. august 2013 Hei hørte ikke mere fra dere så da regner jeg med at det ikke var så interessant mere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marzio Skrevet 7. september 2013 Share Skrevet 7. september 2013 I am italian 40 yo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.