nordlig Skrevet 11. august 2013 Share Skrevet 11. august 2013 Gift mann, 49 søker et par eller en dame for faste treff. Jeg har tidligere hatt en profil sammen med min bedre halvdel, men hun har gitt seg i "gamet". Jeg går ikke bak noens rygg, noe som kan bekreftes hvis ønskelig. Jeg røyker ikke og er måteholden med alkohol. Jeg trener for å holde formen. Utseende er i normalområdet. Synlig alder er lavere enn den virkelige. Jeg blir som oftest antatt å være noen år yngre enn jeg er. For de rette er ikke nødvendigvis avstand et problem. Jeg er mobil. En dame som eventuelt kontakter meg, kan gjerne bo i nærheten av meg (Tromsø) slik at det blir enklere å treffes. Jeg har erfaring fra trekanter med par og ekstra mann. Trekant MKM har etterhvert blitt en favoritt for meg. Jeg liker å være to menn om å tilfredsstille en varm kvinne. Jeg er hetero, men har ikke berøringsangst i en slik setting. Konelån er også noe som tenner meg og sex med henne mens han ser på. Jeg tenner på vanlig myk sex og syns damer ikledt sexy undertøy er veldig sexy og pirrende. Spesielt godt liker jeg sorte strømper og hofteholder. Jeg ser ikke sammenhengen mellom sex og ting som gjør vondt, eller som det som de fleste av oss legger fra oss i toalettet. Det faller utenfor mitt tenningsområde. Jeg er dannet og utdannet, nevenytting og over gjennomsnittet hjelpsom :-) Jeg er lett å komme i kontakt med, er til å stole på og holder avtaler. Ha en fin dag og ta gjerne kontakt ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.