Gjest JenteOslo Skrevet 8. august 2013 Share Skrevet 8. august 2013 Jeg sitter alene hjemme og er så himmla kåt, dessverre kan jeg ikke knulle i dag, men er så utrolig sugen på å få suge av minst en deilig kuk, og bli sprutet i ansiktet. Den som løser flere har en fordel. Typen min kommer til å sitte og se på i Skype Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Andreas-Oslo Skrevet 8. august 2013 Share Skrevet 8. august 2013 Hei! Kom over annonsen din og ble nysgjerrig... Søker du fortsatt? Jeg er en kjekk mann på 31 som gjerne stiller opp. Jeg er 174 høy, 80 kg, 19 cm, blå øyne og kort mørkblondt hår. Jeg trener 4 ganger i uka og liker å holde meg fresh... Håper å høre fra deg! A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erd Skrevet 9. august 2013 Share Skrevet 9. august 2013 Hei, denne personen svarer ikke uansett hvor vel formulert du er. Hobby-problemer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Woot Skrevet 9. august 2013 Share Skrevet 9. august 2013 bare piss.... fake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drago737 Skrevet 15. august 2013 Share Skrevet 15. august 2013 hei..hadde vært deilig å bli sugd av ei kåt jente som deg..evt knulle deg en annen gang...er pilot..fri i perioder...seriøs, 43 år, ser br aut, 21 cm, spruter mye....kan komme på sparket når det passer..klem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.