Gjest Girly D Skrevet 8. august 2013 Share Skrevet 8. august 2013 Finnes det en Bull i Rogaland ( Stavanger- Haugesund) som kan tenke seg litt deilig lek i helgen? Denne jenta er sulten, men ikke desperat så kriterier og høy standard opprettholdes Ta en titt på min profil og legg gjerne bilde ved i meldingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drifter4u Skrevet 13. august 2013 Share Skrevet 13. august 2013 Ja, er klar for litt deilg og frekk lek jeg, fra stavg og er seriøs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest grimreaper Skrevet 13. august 2013 Share Skrevet 13. august 2013 Hei Jeg er en kjekk Bull som elsker å se jenter nyte den jobben jeg gjør. Liker også å se den maskuline delen av forholdet sette pris på arbeidet jeg "nedlegger". Kan kanskje være tilgjengelig for dere om dere ønsker dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Girly D Skrevet 16. august 2013 Share Skrevet 16. august 2013 Denne kvinnen er ikke nøden lengre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askbur Skrevet 16. august 2013 Share Skrevet 16. august 2013 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kalle12 Skrevet 16. august 2013 Share Skrevet 16. august 2013 Flott hun har fått det hun søkte etter :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.