Gå til innhold

Kuklås, noen som har erfaring med den typen som tres inn i urinrøret?

Gjest par29oslo

Anbefalte innlegg

Gjest par29oslo

Har en CD6000 og er fornøyd med den, bruker den av og til når kona er på korte besøk hos sin bull.

2-3 timer er lenge nok, har hatt den på i 5 timer en gang, og det var alt for lenge....

Det går fint å få ereksjon i en CD6000, selv om det strammer og presser en del, det går også å gå på do.

Men ønsker nå å forsøke en ny type kuklås hvor en låser fast en pinne av kirurgisk stål inn i urinrøret, slik at det blir ekstremt smertefullt å få ereksjon.

Er det noen som har erfaring med denne typen?

Dere er selvfølgelig velkommen til å legge igjen erfaringer av alle typer kuklås.

Hilsen en cuckold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har dessverre ingen erfaring med denne typen. Men har prøvd 2 typer... Testa først en CB6000.. Denne gjorde at jeg fikk en skikkelig hevelse på forhuden. Derfor gikk jeg til innkjøp av en "skikkelig" kuklås fra lori som jeg bruker ca 1 uke i slengen i perioder..

Cuck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...