Gjest par29oslo Skrevet 7. august 2013 Share Skrevet 7. august 2013 Har en CD6000 og er fornøyd med den, bruker den av og til når kona er på korte besøk hos sin bull. 2-3 timer er lenge nok, har hatt den på i 5 timer en gang, og det var alt for lenge.... Det går fint å få ereksjon i en CD6000, selv om det strammer og presser en del, det går også å gå på do. Men ønsker nå å forsøke en ny type kuklås hvor en låser fast en pinne av kirurgisk stål inn i urinrøret, slik at det blir ekstremt smertefullt å få ereksjon. Er det noen som har erfaring med denne typen? Dere er selvfølgelig velkommen til å legge igjen erfaringer av alle typer kuklås. Hilsen en cuckold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DomCuck Skrevet 8. august 2013 Share Skrevet 8. august 2013 Hei, har dessverre ingen erfaring med denne typen. Men har prøvd 2 typer... Testa først en CB6000.. Denne gjorde at jeg fikk en skikkelig hevelse på forhuden. Derfor gikk jeg til innkjøp av en "skikkelig" kuklås fra lori som jeg bruker ca 1 uke i slengen i perioder.. Cuck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.