Gjest frekklek Skrevet 5. august 2013 Share Skrevet 5. august 2013 Ferien tok til med kjæresten forrige fredag. 9 dager sammen. mmmmm kjørte til hytta. klart forsett disse dagene. Fortelle om min tenning av hennes nytelse.... Hun var litt avvisende i starten, men jeg så at hun likevel tente på ideen. Tanken var først at vi koser oss ett sted ute. Hun sa etter hvert at jeg bestemmer hva hun får lov til.. Hun begynte å kose med seg selv i flere anledninger. Og tenkte tanker... som hun sa. Hun tente på ideen om at en pulte henne og at jeg skulle ta finalen og gli inn i hennes sædvåte kuse... Vi opprettet enparchat. Forsøkte å chatte til oss en mann for henne... men det var mange som ikke passet... Vi leker oss videre. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askbur Skrevet 5. august 2013 Share Skrevet 5. august 2013 Og hva hende så? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frekklek Skrevet 5. august 2013 Share Skrevet 5. august 2013 vi hadde uflaks... de som henvendte seg på chat passet ikke. og ute i naturen kom ikke noen single menn.... Men, vi har neste helg ledig sammen. Vi har noen begrensninger. leker oss i den retning hennes lyst driver oss... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.