Alex_a Skrevet 5. august 2013 Share Skrevet 5. august 2013 Jeg og henne ønsker å utvide vårt erfaringsgrunnlag og bli enda mer åpne og lykkelige seksuelt. Vi har derfor bestemt oss for å prøve oss litt frem med nye bekjentskaper. Hun er latina og jeg er en høy og atletisk nordmann. Vi er like mye på jakt etter en kvinne som mann og tom et par kan være aktuelt. Vi er begge hetro og er ute etter å sette den ene av oss ekstra i sentrum. Vi ser for oss at hun bytter litt på å bli knullet av meg og en annen mann. Kuk i munnen og musen går også greit. Kondom er selvsagt påkrevet. Det vil bli den første gangen for oss og hun er fortsatt i en mellomstilling mellom veldig lysten og middels interessert i hele opplegget. Interesserte må gjerne også komme med forslag til setting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nordlig Skrevet 5. august 2013 Share Skrevet 5. august 2013 Hei, omgjengelig mann med erfaring fra trekant MKM. Jeg elsker å være to menn om å tilfredsstille en varm kvinne. Jeg skal til Bergen om et par uker og vil gjerne treffe dere. Send gjerne en privat melding ;-) Mvh fra K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marekyiang Skrevet 8. august 2013 Share Skrevet 8. august 2013 hi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TravellingBull Skrevet 13. august 2013 Share Skrevet 13. august 2013 Hei Reisende bekreftet bull på 30 på reise i Bergen her. Er her på hotell nå i to dager. Meget erfaren med par med henne i sentrum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeppe Skrevet 13. august 2013 Share Skrevet 13. august 2013 Kjekk leken bull på hotel i Bergen ofte...er på en suite nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest thomastt357 Skrevet 16. august 2013 Share Skrevet 16. august 2013 Stiller gjerne til disp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex_a Skrevet 25. august 2013 Forfatter Share Skrevet 25. august 2013 Til opplysning da annonser ikke kan slettes: Vi har de kontaktene vi føler vi trenger i denne omgang og vil helst ikke motta flere nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.