MissPigg Skrevet 5. august 2013 Share Skrevet 5. august 2013 Jeg vil ha en diskusjon rundt det å trimme kroppsdeler som skal i munnen... Jeg liker ikke hår i min mat og har siden første pubertetshår tatt de bort Men det er meg, og jeg vil høre hva dere liker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per fra bærum Skrevet 5. august 2013 Share Skrevet 5. august 2013 Jeg liker heller ikke hår i maten. og foretrekker glattbarbert - men en liten landingstrip pynter jo opp da - avsluttet 1 cm eller over cliten. Selv har jeg mye hår på brystet men trimmer godt rundt kuken og er glatt et par cm rundt roten og ballene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loeve Skrevet 5. august 2013 Share Skrevet 5. august 2013 Eg har pøvd damer med ulike grader av hårfrisyre. Frå heilt glatt til tett hårvekst. Det viktigaste er reinhald. Variasjon gjer det kanskje litt meir spennande. Ingen har heilt lik mus heller. Takk for at ikkje alle er like Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissPigg Skrevet 5. august 2013 Forfatter Share Skrevet 5. august 2013 Det med landingstripe går igjen, kanskje jeg skal prøve å anlegge en... Men jeg sliter med å barbere musa, blir full av røde prikker som klør og det er ikke kos! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest roligkar Skrevet 5. august 2013 Share Skrevet 5. august 2013 Det med landingstripe går igjen, kanskje jeg skal prøve å anlegge en... Men jeg sliter med å barbere musa, blir full av røde prikker som klør og det er ikke kos! Er det noen som har gode tips til dette med å unngå røde prikker og kløe ved barbering ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jomoj Skrevet 5. august 2013 Share Skrevet 5. august 2013 Er det noen som har gode tips til dette med å unngå røde prikker og kløe ved barbering ? Har et kjempegodt tips som jeg har prøvd på to damer og på meg selv i et par år nå: I stedetfor barberskum eller gel bruker jeg bodylotion. Fukter først håra med litt vann på en klut, masserer deretter inn godt med bodylotion, og raker i vei. Tar gjerne en side om gangen, og smører inn den andre siden etterpå. Skylder høvelen ofte i et kar med vann, tørker godt etterpå med en klut før det ofte blir en tur i dusjen. Dette har i 100% av gangene gitt glatt mus/pikk/pung uten røde prikker...Har prøvd forskjellige typer bodulotion, billig er best, gjerne med Aloe Vera men ikke nødvendig. Unngå parfymert lotion. Lykke til :-) PS: Hvis det er noen damer i området Kristiansand som trenger hjelp er det bare å si fra.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest roligkar Skrevet 5. august 2013 Share Skrevet 5. august 2013 Dette tipset vil jeg prøve, høres fornuftig ut. Takker Lykke til med barberingen, håper du får mange damer å hjelpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frekklek Skrevet 5. august 2013 Share Skrevet 5. august 2013 Barbert... ;-) Da blir begge kjønn mer spiselig for andre, etter vår mening. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per fra bærum Skrevet 5. august 2013 Share Skrevet 5. august 2013 For å unngå prikker må huden venne seg til å være barbert Hvis man barberer seg to ganger i uken - så blir prikkene borte etter 3-4 uker så er problemet øst. Og hvis du trenger hjelp med å barbere så er heg rasende dyktig Piggy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 6. august 2013 Share Skrevet 6. august 2013 Jeg er en fan av glattbarbert! Både da det gjelder kona og meg selv. "Grass don't grow on a racetrack" er det noe som heter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dreamcatcher Skrevet 6. august 2013 Share Skrevet 6. august 2013 Glattbarbert er definitivt best! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kalle12 Skrevet 7. august 2013 Share Skrevet 7. august 2013 Hyppig og ofte barbering gjør at du slipper nupper og rød hud. Brukte å smøre meg inn med babyolje den første tiden, og fungerte veldig bra for meg. Nå bruker jeg vanlig gel og høvel, av og til olje etterpå. Blir alltid bra over det hele og er glatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KoneFantasi Skrevet 7. august 2013 Share Skrevet 7. august 2013 Barbering må til, synes hår er ulekkert mange steder. Shaver alltid pikk og baller, men beholder en dusk over pikken. I tilleg fjernes hår rundt nipler, og særdeles viktig: Under armene. Hår under armene er IKKE mindre ulekkert på menn enn på damer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissPigg Skrevet 7. august 2013 Forfatter Share Skrevet 7. august 2013 Jaaaa, hvor mange menn barberer armhulene? Seriøst, lange og svette hår under armene er EKKELT. Jeg vil ikke la hendene stryke ham på overkroppen, føle seg rundt, vandre, leke for så å kjenne en hårdusk under armene! *grøsse* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dixie Skrevet 7. august 2013 Share Skrevet 7. august 2013 Jaaaa, hvor mange menn barberer armhulene? Seriøst, lange og svette hår under armene er EKKELT. Jeg vil ikke la hendene stryke ham på overkroppen, føle seg rundt, vandre, leke for så å kjenne en hårdusk under armene! *grøsse* *rekker opp hånda* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Easy Skrevet 14. august 2013 Share Skrevet 14. august 2013 Glatt er best, ingen tvil. Og mest hygienisk. Bruk en VARM klut etpar ganger og myk opp først, så barberkrem, så intimhøvel med NYE blader, litt tricky øverst i sprekken på henne. Men når det er vekk, gjenta ofte. 2-3 ggr i uka. AloeVera fikser det med nupper/røde prikker. Prima for begge kjønn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.