Gå til innhold

Barberer eller ikke?


MissPigg

Anbefalte innlegg

Eg har pøvd damer med ulike grader av hårfrisyre. Frå heilt glatt til tett hårvekst. Det viktigaste er reinhald. Variasjon gjer det kanskje litt meir spennande. Ingen har heilt lik mus heller. Takk for at ikkje alle er like :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roligkar
Det med landingstripe går igjen, kanskje jeg skal prøve å anlegge en... Men jeg sliter med å barbere musa, blir full av røde prikker som klør og det er ikke kos!

Er det noen som har gode tips til dette med å unngå røde prikker og kløe ved barbering ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har gode tips til dette med å unngå røde prikker og kløe ved barbering ?

 

Har et kjempegodt tips som jeg har prøvd på to damer og på meg selv i et par år nå: I stedetfor barberskum eller gel bruker jeg bodylotion. Fukter først håra med litt vann på en klut, masserer deretter inn godt med bodylotion, og raker i vei. Tar gjerne en side om gangen, og smører inn den andre siden etterpå. Skylder høvelen ofte i et kar med vann, tørker godt etterpå med en klut før det ofte blir en tur i dusjen. Dette har i 100% av gangene gitt glatt mus/pikk/pung uten røde prikker...Har prøvd forskjellige typer bodulotion, billig er best, gjerne med Aloe Vera men ikke nødvendig. Unngå parfymert lotion. Lykke til :-)

PS: Hvis det er noen damer i området Kristiansand som trenger hjelp er det bare å si fra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Jeg er en fan av glattbarbert! Både da det gjelder kona og meg selv. "Grass don't grow on a racetrack" er det noe som heter :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kalle12

Hyppig og ofte barbering gjør at du slipper nupper og rød hud. Brukte å smøre meg inn med babyolje den første tiden, og fungerte veldig bra for meg.

Nå bruker jeg vanlig gel og høvel, av og til olje etterpå. Blir alltid bra over det hele og er glatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, hvor mange menn barberer armhulene? Seriøst, lange og svette hår under armene er EKKELT. Jeg vil ikke la hendene stryke ham på overkroppen, føle seg rundt, vandre, leke for så å kjenne en hårdusk under armene! *grøsse*

 

*rekker opp hånda*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glatt er best, ingen tvil. Og mest hygienisk. Bruk en VARM klut etpar ganger og myk opp først, så barberkrem, så intimhøvel med NYE blader, litt tricky øverst i sprekken på henne. Men når det er vekk, gjenta ofte. 2-3 ggr i uka. AloeVera fikser det med nupper/røde prikker. Prima for begge kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...