OneManOneDickOneMission Skrevet 5. august 2013 Share Skrevet 5. august 2013 Da er du akkurat det jeg søker akkurat nå, Jeg har dyriskelyster men jeg er ikke helt idiot heller og joda det er hyggelig å bli kjent, finne kjemien osv, egentlig en selvfølge, men nå er jeg kåt og jeg trenger rå sex, ikke mer ikke mindre...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissPigg Skrevet 5. august 2013 Share Skrevet 5. august 2013 Får du mye respons? Ikke for å være frekk men jeg er nysgjerrig på de damene som blir kåt og lysten av slike innlegg Men herlighet, jeg er ny her inne og har sikkert mye å lære... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OneManOneDickOneMission Skrevet 9. august 2013 Forfatter Share Skrevet 9. august 2013 Selvsagt ikke det er jo hele meningen:) Teksten siler ut de som er kjedelige og det som er igjen, ja det er ikke mye å skryte av hehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.