Gå til innhold

ankelkjede

herlighetenogmann

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Jeg har brukt ankelkjede fra jeg var 20 år, rett og slett fordi jeg syntes det var pent :) Men da jeg fikk det jeg har nå, med den teksten... Kribler i hele meg, selv om jeg faktisk ikke er på jakt i det hele tatt, så er det en aksept fra kjæresten om at jeg får lov å være meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ankelkjede er sexy, og selv om mange bruker det "bare" som et smykke, er det faktum at det brukes som et signal i visse miljøer med på å gjøre det enda mer sexy. Hotwife'r som er kjent med dette, vil gjerne ha symboler, eller bokstaver som viser at hun er nettopp en HotWife. Jeg kjenner selv at jeg alltid lurer og ser litt ekstra nøye når jeg ser en kvinne med ankelkjede, og tanken på at en kjekkas flørtende vil si til MissPigg at " Det var et sexy ankelkjede" og sende henne et flørtende blikk gjør meg spent og kåt. Tanken på at hun også blir veldig oppmerksom på sin egen Hotwife rolle når hun går med smykket, gjør nok at det bruser litt ekstra i blodet hennes ved tanken på at noen skjønner signalet, selv om hun ikke direkte jakter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kalle12

Ankelkjede er sexy og flott. Etter at jeg fant denne siden, så må man innrømme at blikket fort faller ned. Og ser man da et kjede, øker jo pumpefrekvensen til man har funnet ut om dette er "rett" kjede eller ikke. Er det rett kjede, så er øyekontakt med et flørtende blikk lett, samt et raskt blikk ned på ankelen.

Vil noen av HW'ene her inne reagere positivt eller negativt på en sånn oppmerksomhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt ankelkjede fra jeg var 20 år, rett og slett fordi jeg syntes det var pent :) Men da jeg fikk det jeg har nå, med den teksten... Kribler i hele meg, selv om jeg faktisk ikke er på jakt i det hele tatt, så er det en aksept fra kjæresten om at jeg får lov å være meg

For en fantastisk verden vi lever i. Tenk at det finnes slike damer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...