herlighetenogmann Skrevet 21. juli 2013 Share Skrevet 21. juli 2013 Har lest litt om dette med ankelkjede til HW. Er det noe spesiellt kjede eller hva? Liksom ikke funnet helt ut av det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Empire Skrevet 24. juli 2013 Share Skrevet 24. juli 2013 Ankelkjede på høyre ben betyr at kona er åpen og ledig: http://wiki.answers.com/Q/What_is_the_meaning_of_an_ankle_bracelet_on_the_left_or_right_ankle Ikke noe spesiell type ankelkjede, bare et vanlig smykke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissPigg Skrevet 4. august 2013 Share Skrevet 4. august 2013 Jeg har ankelkjede i sølv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stemann Skrevet 5. august 2013 Share Skrevet 5. august 2013 Om man ønsker å sende et signal om at man er en Hotwife, er det nok lurt å bruke litt symboler. Mange bruker nok ankelkjede rett og slett som pynt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissPigg Skrevet 5. august 2013 Share Skrevet 5. august 2013 Jeg har brukt ankelkjede fra jeg var 20 år, rett og slett fordi jeg syntes det var pent Men da jeg fikk det jeg har nå, med den teksten... Kribler i hele meg, selv om jeg faktisk ikke er på jakt i det hele tatt, så er det en aksept fra kjæresten om at jeg får lov å være meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KoneFantasi Skrevet 7. august 2013 Share Skrevet 7. august 2013 Ankelkjede er sexy, og selv om mange bruker det "bare" som et smykke, er det faktum at det brukes som et signal i visse miljøer med på å gjøre det enda mer sexy. Hotwife'r som er kjent med dette, vil gjerne ha symboler, eller bokstaver som viser at hun er nettopp en HotWife. Jeg kjenner selv at jeg alltid lurer og ser litt ekstra nøye når jeg ser en kvinne med ankelkjede, og tanken på at en kjekkas flørtende vil si til MissPigg at " Det var et sexy ankelkjede" og sende henne et flørtende blikk gjør meg spent og kåt. Tanken på at hun også blir veldig oppmerksom på sin egen Hotwife rolle når hun går med smykket, gjør nok at det bruser litt ekstra i blodet hennes ved tanken på at noen skjønner signalet, selv om hun ikke direkte jakter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kalle12 Skrevet 7. august 2013 Share Skrevet 7. august 2013 Ankelkjede er sexy og flott. Etter at jeg fant denne siden, så må man innrømme at blikket fort faller ned. Og ser man da et kjede, øker jo pumpefrekvensen til man har funnet ut om dette er "rett" kjede eller ikke. Er det rett kjede, så er øyekontakt med et flørtende blikk lett, samt et raskt blikk ned på ankelen. Vil noen av HW'ene her inne reagere positivt eller negativt på en sånn oppmerksomhet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stemann Skrevet 7. august 2013 Share Skrevet 7. august 2013 Jeg har brukt ankelkjede fra jeg var 20 år, rett og slett fordi jeg syntes det var pent Men da jeg fikk det jeg har nå, med den teksten... Kribler i hele meg, selv om jeg faktisk ikke er på jakt i det hele tatt, så er det en aksept fra kjæresten om at jeg får lov å være meg For en fantastisk verden vi lever i. Tenk at det finnes slike damer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissPigg Skrevet 7. august 2013 Share Skrevet 7. august 2013 Jeg er veldig glad i å flørte, og jeg tar ikke på meg en slik ankellenke for å bli støtt om andre menn flørter med meg Det er bare spennende det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.