Gå til innhold

Gjest roligkar

Anbefalte innlegg

Gjest roligkar

Norcuckold, mange som vil men når det kommer til stykke, få som vet å få det til. Dog noen få meget seriøse og ikke minst imøtekommende profiler. Skulle gjerne lagt inn terningkast, men det blir litt drøyt. Jeg er tross alt kansje bare en "sur gammel gubbe". Fortsatt god sommer. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dixie
Jeg tror mange misforstår greia og tror at de har kommet til fittehimmelen og at her er det bare å plukke ut HW'er og knulle i vei. Deretter avfeier de alle som ikke er interessert i dem som "useriøse".

 

Jeg er enig i det du sier.

 

Jeg har vært registrert her både som par og nå som single. Og den oppfatningen jeg har er at de fleste mannfolka tror at de bestemmer og kan velge ut, men sannheten er at de ikke kunne tatt mer feil.

 

Nå er det faktisk sånn at de aller fleste parene her inne er her kun for å få inspirasjon, opparbeide seg fantasier og er nysgjerrige.

Tror nok dette også er målet for de som driver siden. At dette skal være en slags informasjonside, og da at kontaktbiten kommer i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig god beskrivelse. Vi opplever ofte på chat eller pm her å få spørsmål av typen "Komme og knulle henne?". Når vi så takker nei, med beskjed om at det er faktisk ikke slik det foregår, får vi ofte til svar - "dette er bare fake, du er ikke cuckold osv".

Det er spesielt en som reptererer dette om igjen og om igjen, både her og på Eros. Han forstår rett og slett ingenting av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby
Jeg er enig i det du sier.

 

Jeg har vært registrert her både som par og nå som single. Og den oppfatningen jeg har er at de fleste mannfolka tror at de bestemmer og kan velge ut, men sannheten er at de ikke kunne tatt mer feil.

 

Nå er det faktisk sånn at de aller fleste parene her inne er her kun for å få inspirasjon, opparbeide seg fantasier og er nysgjerrige.

Tror nok dette også er målet for de som driver siden. At dette skal være en slags informasjonside, og da at kontaktbiten kommer i tillegg.

 

Helt enig, Dixie!

Selv om man er registrert her inne, betyr ikke det at man søker treff.

Men det skal også sies at hvis man søker treff, så er det totalt tafatt hvis bull tror at pikk er pikk! Kjemi, oppførsel og mange andre faktorer spiller sikkert inn da de fleste par søker treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg spørre, hvordan initierer man kontakt med par som søker en Bull, eller ekstra partner. Jeg har en følelse av at vi er hundrevis av single men som ønsker å treffe andre, men bare en håndfull som er seriøse.

Jeg syns det er veldig vanskelig å "åpne" opp med en grei kommenter etc for å få andre til å forstå at jeg er seriøs. Selv har jeg MYE erfaring meg GB, arrangere GB, gruppesex, og sex med flere, men akkurat trekant med et par, der ligger jeg ikke helt på topp.

Noen innspill?

 

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...