Gå til innhold

Søker par på østlandet.


kurt2000

Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Jeg er en mann på 33år som er bosatt i Halden.

Lever vel det normale A4 livet, er godt etablert med hjem /jobb og det som fører med.

Er en person som trives slik, men som også ønsker spenning i hverdagen.

 

Jeg er en person som er lett å snakke med, folk føler seg trygg på meg har jeg også fått høre gjennom årenes løp.

Er trygg på meg selv, veit hva jeg vil i livet, og veit hva jeg ønsker å oppleve.

Kommer ikke til å skrive detaljert her hvordan jeg ser ut, men de jeg treffer vil få dette og bilde.

I korte trekk er jeg norsk av opprinnelse, kort mørkt hår og normalt bygd. Tar vare på meg selv med trening.

 

 

Så hva ønsker jeg å oppnå meg å registrere meg her?

 

Jo, jeg ønsker å oppleve spenningen /pirringen og få utløp for fantasier man har hatt i årevis.

Treffe mennesker som deler dette, som tenner på å dele samme dame uten at det blir noe tull.

Det bør ikke være sex i første omgang, men ta det steg for steg for å se hvor det ender.

Ser for meg pirrende chatting, deilige bilder og samtaler for å bli kjent.

 

Håper det finnes noen par der ute som ønsker noe varig, trygt og spennende som meg :)

Skriv gjerne noen ord til meg, jeg har mye å dele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...