Gå til innhold

Feriecuckolding


lillin

Anbefalte innlegg

Hei kjære dere.

 

Var nettopp på ferie i deilige søreuropa og lå på stranden og solte meg. Jeg lå der og tenkte på en ting, ville det ikke være litt befriende og utøve cuckolding mens man er på ferie? Vekke fra jobb, nærområde, venner og familie. Kona kan jo ha seg en feriekjæreste, la det være temaet for ferien..

Alle tre kan ligge på stranden, kanskje en nakenstrand... og cuckolden kan få se hvordan dama koser og nyyyyter ferien helt offentlig

 

Tanken tenna meg noe sjukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hansanne1

Dette er AKKURAT i tråd med vår (hennes) favoritt som en startsetting. Tenner henne veldig Var i syden nå men tross leting så klarte vi ikke og finne en plass som egnet seg for dette.. desverre så var det ett familiested hvor slikt blir feil. Hun snakker om at vi må finne en slik plass som egner seg så vi må nok prøve det en gang. Har vært en tur på Svartkullp. Fin plass hvor det er lett og være litt usjenert men det sies at det er mye homser der... Liker homser men litt synd om det ikke er kona som får oppmerksomheten da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roligkar

Ferielek i Bergen , par/frue. Mann er i Bergen 17 og 18 juli. Håper noen tar sjansen å treffes. Dere må ha møtested.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, enig. Syden og plasser langt vekke fra kjentfolk vil jo være å foretrekke

 

Men samtidig så er det noe supererotisk i tanken om at noen får vite vår "hemmelighet" her hjemme... Gjør ikke meg noe om folk får vite at "hun der er det lov å prøve seg på"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men samtidig så er det noe supererotisk i tanken om at noen får vite vår "hemmelighet" her hjemme... Gjør ikke meg noe om folk får vite at "hun der er det lov å prøve seg på"...

 

gjelder det venner og sånn? hva med familie som får vite det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjelder det venner og sånn? hva med familie som får vite det?

 

Pga andre forhold i livet, så kan jeg ikke være 100% åpen om dette (jobb ol). De fleste av våre venner vet hvordan vi har det, men det er klart man er litt selektiv i hvem som får vite. Hun går jo ikke rundt med et digert HW skilt (men jeg skal skaffe henne et ankelkjede).

 

Familien holder vi det skjult for, men ikke panisk. Jeg tenker at livsstilen vår kommer av en "legning" JEG har som jeg ikke kan noe for. Skulle de få vite noe, so what? De kommer ikke til å ta det opp likevel (sex er ikke et naturlig samtaletema der i gården). Hun har jo også barn som helst ikke skal vite dette, så joda. Litt diskresjon er viktig

 

Og for all del. Ferie, sol, sommer, naken hun, fristelser, lett-på-tråden og... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...